اجرای کفپوش بهداشتی در محیط های غذایی و دارویی نظیر آزمایشگاه ها، مراکز درمانی، رستوران ها و غیره از ضروری ترین اصول بهداشتی می باشد، که در استاندارد GMP قید شده است، و این مراکز مستلزم به اجرای آن می باشند. کفپوش بهداشتی باید سطحی مسطح و یکپارچه داشته باشد، تا امکان رشد و تکثیر باکتریی ها در آن وجود نداشته باشد، و به راحتی بتوان آن را نظافت و ضدعفونی نمود، این کفپوش ها را می توان بر روی تمامی سطوح صاف و مسطح نظیر بتن، چوپ و سرامیک اجرا کرد، و دوام و ماندگاری کفسازی ساختمان را بالا برد. معمولا از انواع کفپوش بهداشتی در مراکز پر رفت و آمد و دارای ترافیک بالا استفاده می شود، زیرا علاوه بر حفظ بهداشت محیط از مقاومت بسیار بالایی در برابر خمش، ضربه و ساییدگی برخوردار هستند، و در برخی موارد عمر مفید آن ها به بیش از 20 سال هم می رسد. از با کیفیت ترین این کفپوش ها می توان به پوشش های اپوکسی و پلی یورتان اشاره کرد، که از مقاومت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت اجرای کفپوش بهداشتی نیز در هر کدام از آن ها متفاوت است.برای نصب کفپوش بهداشتی به سایت مراجعه کنید. 

جلوگیری از ایجاد گرد و غبار، سبک و کم حجم بودن، قابلیت ضد لغزندگی، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مقاومت بسیار بالا در برابر حلال ها و پاک کننده ها و قابلیت ضد آنتی باکتریالی از مهمترین مزایای استفاده از انواع کفپوش بهداشتی می باشد. این کفپوش ها را می توان در انواع رنگ های مختلف و متناسب با فضای داخلی ساختمان ها اجرا نمود، و هزینه ترمیم و نگهداری کفپوش بهداشتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.برای نصب کفپوش رزینی بهداشتی به سایت مراجعه نمایید. 

از مجرب ترین شرکت های اجرای کفپوش بهداشتی با بالاترین کیفیت می توان به مرکز پارس الیس اشاره کرد، که سالهاست در زمینه پیاده سازی و اجرای انواع روکش های صنعتی و پلیمری با بالاترین درجه کیفی فعالیت می کند، و تواسته رضایت و اعتماد مخاطبانش را به دست آورد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()