بتن ریزی محوطه، انبار، سوله، پارکینگ و غیره معمولا با هدف بدست آوردن یک سازه مقاوم در برابر تردد بالای ماشین آلات انجام می شود، که در بین سازه های فوق ایمنی و اهمیت کفسازی پارکینگ از درجه حساسیت بالاتری برخوردار است.  بتن ریزی کف در محوط پارکینگ امروزه به روش های کاملا مکانیزه و ماشینی انجام می شود، که در این صورت در ابتدا شیب سطح پارکینگ توسط متخصصین این سازه ها و با استفاده از ماشین لیزری انجام می شود، و پس از یکسان سازی سطوح و حذف انواع سنگ ها و اصلاح کف، نوبت به مگریزی می رسد، که در این مرحله بتن با مقدار کم سیمان مخلوط می شود، و به منظور افزایش مقاومت سازه در زیر فونداسیون قرار می گیرد، و سپس با استفاده از میلگردهای باکیفیت عملیات آرماتوربندی انجام می شود، که این مراحل بیشترین تاثیر را در مقاومت کفسازی پارکینگ ایفا می کنند، و بعد از آن نوبت به اجرای بتن با استفاده پمپ ها و پخش آن بوسیله دستگاه مجیک برقی می رسد و تنها عملیات پرداخت کاری بتن به مدت 10 الی 12 ساعت انجام می گیرد.  قیمت کف سازی پارکینگ با توجه به مساحت سازه، حجم کار انجام شده، روش اجرا و غیره متفاوت می باشد. برای سفارش کفسازی پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

از مهمترین نکاتی که باید در کفسازی پارکینگ رعایت کرد تا سازه از کیفیت و دوام بالایی برخوردار شود می توان به دقت در اختلاط و مقدار عیار بتن تا پایان پروژه،پرداخت کاری ویژه با استفاده از ماله های برقی و پروانه ای، بدست آوردن سطحی صاف و صیقلی و آبپاشی مداوم بر روی سطح بتن به منظور افزایش ماندگاری بتن اشاره کرد.

شرکت خدماتی پارس الیس از مجرب ترین  شرکت اجرای کفسازی پارکینگ با استفاده از بهترین متریال و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این مرکز با استفاده از افراد حرفه ای و ماشین آلات مدرن انواع کفسازی پارکینگ را بالاترین درجه کیفی انجام می دهد.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()