در پخش لباس بچه گانه باید به انواع دخترانه و پسرانه آنها توجه کرد. طرح، رنگ، نوع دوخت و... لباس های دخترانه با انواع لباس پسرانه متفاوت است. کارگاه ها و تولیدی پخش لباس بچه گانه بایستی به این ویژگی های متمایز کننده لباس دخترانه از پسرانه دقت کرده و هر لباس را متناسب با ویژگی های مخصوص به آن تولید کنند.

یکی از ویژگی های مهمی که در پخش لباس بچه گانه و بخصوص لباس دخترانه باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ لباس می باشد. رنگ های مورد استفاده در پارچه های لباس دخترانه باید دارای رنگ های شاد و جذاب باشد. همچنین طرح های مورد استفاده در پارچه های لباس دخترانه می تواند گلدار، راه راه و... باشد. استفاده از رنگ های کدر و تیره برای این نوع لباس ها توصیه نمی شود.

همچنین کاربرد لباس دخترانه نیز اهمیت دارد. این که لباس قرار است برای چه مکانی پوشیده شود برای تهیه و تولید لباس دخترانه مهم است. لباس های مجلسی دخترانه دارای پارچه های تزئینی مانند تور یا گیپور می باشد. همچنین علاوه بر زیبایی، باید به راحت بودن کودک در لباس نیز توجه کرد.

لباس کودک نباید به بدن و پوست لطیف کودک آسیب بزند و باعث ایجاد حساسیت شود. جنس پارچه به کار برده شده در لباس بایستی محکم و مقاوم بوده تا در شرایط مختلف و بازی های کودکانه پاره نشود. پارچه های لباس دخترانه باید بر اساس استانداردها و با استفاده از الیاف طبیعی تولید شوند.برای اطلاع از فروش لباس پسر بچه به سایت مراجعه نمایید.

لباس های دخترانه باید طوری طراحی شوند که علاوه بر زیبایی با هم ست باشند. این موضوع در مورد لباس های دخترانه از اهمیت بیشتری نسبت به لباس های پسرانه برخوردار است.

لباس هایی که برای دختران تولید می شود، بایستی با توجه به سن آنها طراحی شود. استفاده از طرح های عروسکی و... برای سن خاصی از کودکان دختر استفاده می شوند. همچنین به سایز و ابعاد لباس بچه گانه نیز باید دقت کرد و طوری انتخاب شود که پوشیدن و درآوردن لباس به راحتی صورت گیرد.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()