ساخت سوئیچ خودرو پس از اجرای تمام مراحل برش کلید و تیغۀ سوئیچ خودرو انجام می شود که حاصل آن ساخت کپی سوئیچ خودرو مطابق با استانداردهای سوئیچ اصلی خودرو خواهد بود. امروزه برای ساخت سوئیچ انواع خودرو از دستگاه های پیشرفته مدرن ایتالیایی استفاده می شود که قابلیت اجرای فرآیند ساخت انواع سوئیچ را داشته باشند.

ساخت کپی سوئیچ خودرو

همانطور که گفته شد، ساخت کپی سوئیچ خودرو مطابق با برش های کلید و تیغۀ موجود بر روی سوئیچ اتومبیل انجام می شود. برای سفارش ساخت سوئیچ خودرو بهتر است، به مراکز تخصصی ساخت سوئیچ اتومبیل مراجعه نمائید که به دستگاه های پیشرفته مدرن مجهز باشند که به پروگرام کامپیوتر خودروهای آلمانی نیز مجهز باشند. در نتیجه با استفاده از تجهیزات اورجینال قادر به ساخت انواع سوئیچ خودرو بنز، بی ام دبلیو، پروشه و غیره می باشند.

هنگام دریافت خدمات ساخت سوئیچ خودرو ، توجه داشته باشید که مرکز ارائه دهندۀ خدمات به برنامه نویسی های مدرن مجهز باشند و دارای اعتبار لازم باشند. چنین مراکزی، انواع خدمات مرتبط با بازگشایی درب خودرو را با استفاده از ابزار آلات مخصوص انجام می دهند که متناسب با افرادی است که سوئیچ خودرو خود را داخل خودرو جا گذاشته باشند، در غیر اینصورت باید سفارش ساخت کپی سوئیچ خودرو را ثبت نمائید.

قیمت ساخت سوئیچ انواع خودرو

قیمت ساخت سوئیچ انواع خودرو با یکدیگر متفاوت می باشد. طبیعتاً قیمت ساخت سوئیچ خودرو ایرانی ارزان تر از قیمت ساخت سوئیچ خودرو خارجی لوکس می باشد. اگر سوئیچ خودرو را گم کرده باشید، حتماً باید یک کپی از سوئیچ اصلی خودرو را داشته باشید تا بتوانید درب خودرو را باز کنید و ماشین را روشن نمائید.برای سفارش ساخت سوئیچ و ریموت تویوتا  به سایت مراجعه کنید.

مرکز تهران سوئیچ به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی ساخت سوئیچ خودروهای لوکس، هوشمند و غیر هوشمند در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()