لیفتراک ماشینی برای حمل وسایل در کارگاه ها و کارخانه ها و... می باشد. این وسیله ی کاربردی از لوازم یدکی لیفتراک مقاومی تشکیل شده اند تا بتوانند جابجایی وسیله ها را به راحتی انجام دهند. از لوازم یدکی لیفتراک می توان قطعات ترمز، بازو، صندلی راننده، زنجیر ، لاستیک و.... اشاره کرد. در انبار داری از اسن وسیله  استفاده ی زیادی را داریم . در گذشته برای بارگیری و جابجا نمودن وسایل از افراد استفاده می شد اما با روی کار آمدن لیفتراک به راحتی می توان تعداد بالایی از کالا ها را در زمان بیار کمی جابجا نمود. برای خرید از  مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

انواع قطعات لیفتراک

لیفتراک ها از نظر ظرفیت بارگیری به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند که دارای لوازم یدکی لیفتراک در سایز های مختلفی می باشند. یکی از لوازم یدکی لیفتراک مهم شاسی می باشد. شاسی لیفتراک شامل اتاقکی می باشد که برخی از لوازم یدکی لیفتراک در آن قرار گرفته اند، انواع لوازم یدکی لیفتراک مانند چرخ، وزنه تعادل و قطات حفاظتی در شاسی قرار می گیرند.

دکل لیفتراک

از اجزا و قطعات لیفتراک ، دکل می باشد که با استفاده از آن بار های سنگین را می توان جابجا کرد.

نگهدارنده ی بار

یکی از لوازم یدکی لیفتراک ضروری و امنیتی در لیفتراک ها ، نگهدارنده ی بار می باشد. این نگهدارنده طوری طراحی شده که در زمان بارگیری از برخورد بار با کابین جلوگیری می کندس از بروز آسیب جلوگیری می کند.برای خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک هیوندا  به سایت مراجعه نمایید. 

هشداردهنده ها

از لوازم یدکی لیفتراک هشداردهنده می تنوان بوق و چراغ ها و بلندگو و چراغ های هشدار دهنده را نام برد.

شرکت پارت یدک راهسازی از فعالان در بخش فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک و سایر ماشین ای راهسازی می باشد. این مجموعه همواره در تلاش بوده تا محصولات را با قیمتی ارزان و با کیفیت بالا به دست مشتریان خود برساند.

 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()