لوازم یدکی لودر را می توانید از فروشگاه های معتبر فروش قطعات ماشین آلات سنگین با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. لودر به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین، دارای توان و کارایی عالی در محدودۀ مشخص می باشد و به همین دلیل، اگر فشار بیش از اندازه به هر کدام از قطعات یدکی لودر وارد شود، موجب آسیب دیدگی لوازم یدکی اصل لودر می شود. در نتیجه بهتری است متناسب با مدل و توانایی لودر، به آنها فشار وارد شود و بیش از اندازه فشاری به قطعات اصلی لودر وارد نگردد و منجر به توقف لودر گردد.

خرید و فروش لوازم یدکی لودر

خرید و  فروش لوازم یدکی لودر  در ایران نیز همانند دیگر کشورها رونق دارد چون انواع لودر با برندهای مختلف در کشور ایران نیاز به کار برده می شوند. در نتیجه اگر قصد خرید لوازم یدکی لودر هپکو، قطعات یدکی لودر کوماتسو، لوازم یدکی هیوندای، لوازم یدکی کاترپیلار، قطعات یدکی زوملاین و غیره را دارید، بهتر است به مراکز فروش اصل لوازم یدکی لودر در تهران مراجعه نمائید که دارای انواع لوازم یدکی لودر اصل با برندهای مختلف باشند.

پیش از خرید قطعات یدکی لودر می توانید با کارشناسان فروش قطعات یدکی لودر تماس بگیرید و سپس به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی اقدام به خرید لوازم یدکی لودر با کیفیت اصل نمائید.

لوازم یدکی پمپ های هیدرولیک، پمپ پروانه ای هیدرولیک، جک بالا رونده، پیستون، صفحه کلاج، کابین فرمان، فرمان هیدرولیک، زنجیر چرخ، بیل لودر، فنرهای جک، پیچ و مهره، کاسه نمد و غیره از جمله انواع لوازم یدکی لودر محسوب می شوند که هنگام کار کردن با ماشین لودر، دچار آسیب و شکستگی گردند.برای خرید و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو به سایت مراجعه نمایید.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از شرکت های پخش لوازم یدکی لودر اصل در تهران فعالیت دارد و با شرایط عالی امکان خرید انواع قطعات یدکی لودر و دیگر ماشین آلات ستگین را برای مشتریان فراهم نموده است.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()