لاستیک به عنوان مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود که بر روی سرعت خودرو تأثیر گذار می باشد. خرید و فروش انواع لاستیک را می توان در کشور مشاهده نمود که متناسب با نوع خودرو و شرکت های تولیدکنندۀ تایر در جهان معامله می شوند. انواع لاستیک دانلوپ، لاستیک های سواری میشلن، انواع لاستیک فالکن، لاستیک های سواری تری انگل، لاستیک سواری اتسو و لاستیک های سواری هد وی از جمله معروف ترین برندهای تایر خودروهای سواری و غیر سواری می باشد که در بازار مشاهده قابل مشاهده می باشند.

خرید انواع لاستیک

  خرید لاستیک اورجینال  را می توانید از فروشگاه های معتبر تأمین کنندۀ تایر خودرو تأمین نمائید. متناسب با نوع خودرو می توانید انواع تایر با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری نمائید که دوام کافی داشته باشد. با توجه به نوع خودرو سواری، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و کشاورزی، نیاز است که مناسب ترین خودرو را خریداری نمائید. نیاز است که هنگام خرید لاستیک، تایر لاستیک سواری، انواع تایر کشاورزی، لاستیک ماشین آلات سنگین و غیره به نوع خودرو توجه شود چون هر کدام از آنها دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند که مخصوص به همان مدل خودرو ساخته شده اند.

میزان پهنا، فاق لاستیک، قطر رینگ، میزان مقاومت حرارتی، سطح چسبندگی تایر نسبت به زمین، سطح مقاومت ساییدگی، نوع ترکیبات به کار رفته در ساخت لاستیک و مقدار سرعت مجاز از جمله نشانه، علائم و ارقامی می باشد که هنگام خرید لاستیک باید نسبت به آنها توجه داشته باشید. 

قیمت لاستیک با کیفیت

قیمت لاستیک با کیفیت، متناسب با برند و نوع خودرو مشخص می گردد. با توجه به مدل خودرو، می توانید تایر با کیفیت قیمت ارزان خریداری نمائید که از استحکام کافی برخوردار می باشند.

مجموعه بازرگانی میر جعفری، به عنوان شرکت فروش انواع برند های تایر  از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ فروش انواع لاستیک فعالیت دارد، که برای رفاه حال مشتریان، اقدام به راه اندازی وب سایت دیجی تایر نموده است و امکان خرید اینترنتی لاستیک را برای خریداران فراهم می نماید.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()