کاغذ از ضروری ترین کالا هایی است که از سال های دور تا به حال مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ ها در برخی موارد وارد می شوند که برای ورود نیاز به مجوز هایی دارند. هر کالایی در زمان ورود و خروج به کشور باید مراحل ترخیص و گمرک را طی کند و توسط کارشناسان گمرک تایید شود. در این میان اگر کالایی بر اساس قانون کشور مجاز نباشد ترخیص کالا انجام نخواهد شد و بار برگشت داده می شود بنابراین کشور ها قانون ترخیص کالا را برای امنیت بیشتر روند ورود و خروج کالا ها گذاشته اند و اگر بدانند محصولی برای کشور مضر واقع می شود از ورود آن جلوگیری می کنند. در زمان ترخیص انواع کاغذ یکی از مواردی که انجام می گیرد، ارزش گذاری بر روی آن می باشد. در ترخیص کاغذ مراحلی طی می شود که اگر مورد تایید واقع شد ، کالا ترخیص شده و می تواند وارد یا خارج شود. یکی از مراحلی که در ترخیص کاغذ انجام می گیرد داشتن مجوز های ضروری سازمان گمرک است.

با توجه به سیستمی شدن کار ها ، انجام مراحل اخذ مجوز ترخیص کاغذ نیز سیستمی بوده و نیاز به مراجعه های حضوری مکرر را ندارد. اولین مرحله برای ترخیص کاغذ ثبت اظهار نامه می باشد و در مرحله ی بعدی فرد وارد کننده کاغذ اسناد مورد نظر را تایید کرده و سپس مبلغ گمرکی و مالیات را باید واریز نماید تا کار های ترخیص انجام گیرد. در طی این روال اداره ی گمرک مارکی را از شما می خواهد که باید آن مدارک و اسناد را تحویل دهید.

شرکت ترخیص کالای تاک خلیج فارس یکی از شرکت های عتبر در زمینه ی خدمات ترخیص کالا می باشد که می تواند برای ترخیص انواع کالا به شما کمک کند تا مراحل کاری را طی کنید.

ارتباط با ما

آدرس : بندرعباس خیابان هویزه ساختمان شیرین 2 واحد 8

ایمیل: pg.taak@yahoo.com

شماره تماس : 09171573565-09123680456 ,واتس آپ : 09218469242

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()