دودی کردن شیشه ها یکی از مواردی است که صاحبین خودرو به آن توجه دارند. شیشه دودی شامل چسباندن برچسب بر روی شیشه های خودرو می باشد. استفاده از شیشه دودی به دلیل جلوگیری از ورود بیش از حد نور خورشید است. با دودی کردن شیشه های خودرو ، داخل خودرو خنک می ماند و از عوارض تابش مستقیم نور خورشید در امان هستید. بسیاری از افراد به دلیل زیبایی خودرو نیز شیشه دودی را اجرا میکنند. دودی کردن شیشه ها هزینه ی زیادی نداشته و در صورتی که هر زمان از داشتن آن منصرف شوید، به راحتی قابل کندن است. همین طور دودی بودن شیشه ها  باعث می شود که فروش خودرو نیز با قیمت بیشتری انجام شود . بسیاری از افراد اجرای شیشه دودی را برای داشتن آرامش و کمتر دیده شدن داخل خودرو استفاده می کنند زیرا اجرای شیشه دودی باعث کاهش دید افراد بیرون و افزایش دید افراد داخل خواهد شد. برای خرید رول شیشه دودی به سایت مراجعه نمایید.

اما طبق قانون راهنمایی و رانندگی باید دید خودرو تا حدی باشد که بخش نظارتی مختل نشود و به همین دلیل شیشه دودی اجازه ی اجرا تا 40 درصد را دارد. بنابراین اگر درصد دودی کردن شیشه ها مجاز نباشد پلیس مجاز به توقف خودرو و جریمه کردن آن است، در واقع اجرای شیشه دودی باید طوری باشد که پلیس در فاصله ی کمتر از 3 متر بتواند داخل خودرو را مشاهده نماید. برای خرید رول شیشه دودی bk50 به سایت مراجعه کنید. 

اجرای شیشه دودی کارخانه با اجرای شیشه دودی توسط افراد متفاوت می باشد زیرا شیشه های دودی کارخانه ای شامل شیشه ی تیره است اما اجرای شیشه دودی به وسیله چسباندن برچسب های تیره انجام می گیرد. فروشگاه لوازم اسپرت خودرو از فروشندگان معتبر لوازم خودرو می باشد که محصولات باکیفیت را با قیمت ارزان به دست مشتریان خود می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق لینک ها به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()