تبریز شهری تاریخی است که این شهر قطب اقتصادی آذربایجان بوده و دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. تبریز در زمان قدیم پایتخت ایران بوده و اهمیت ویژه ای به آن شده است و یک شهر سیاسی ، صنعتی و فرهنگی و نظامی می باشد. به دلیل این که تبریز از شهر های بزرگ ایران است بسیار اهمیت ویژه ای دارد که حتما از این شهر دیدن کنیم. شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی قرار دارد و یکی از روستاهای آن کندوان نام دارد. تور کندوان امروزه بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. شاید دلیل بر استقبال افراد از تور کندوان به خاطر جاذبه های گردشگری این روستا باشد. کندوان از هفت هزار سال قدمت برخوردار است. برای اطلاع از قیمت تور کندوان به سایت مراجعه کنید.

روستای کندوان بر روی دامنه ی کوه سهند قرار گرفته است که آب و هوای بسیار خوبی دارد. معماری به کارگرفته شده در این روستا صخره ای بوده که به عنوان یک روستای صخره ای از میان سه روستای صخره ای در جهان شناخته می شود و یکی از قدیمی ترین روستاها به شمار می رود. خدمات تور کندوان تبریز به د دلیل جذابیت خاصی که این روستا دارد مورد توجه قرار گرفته است.

خانه های کندوان درون صخره های مخروطی قرار دارد و معماری عجیب و منحصر به فردی را برای ما نمایان می کند. خانه ها در دل کوه بوده و این شهر به شهر خورشیدی نیز معروف است. اگر شما قصد سفر به این روستای تاریخی را دارید می توانید از خدمات تور کندوان استفاده کنید و سفر دلپذیری را تجربه نمایید. مرکز خدمات گردشگری بریم تور ، خدمات گردشگری را در اختیار مسافران قرار می دهد. این مرکز همواره در تلاش است بهترین خدمات را با هزینه ی بسیار کم به مسافران ارائه دهد. برای کسب اطلاعات در مورد تورهای مسافرتی از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()