میز بار یکی از قدیمی ترین تجهیزات چوبی است که در تزئینات دکوراسیون داخلی آشپزخانه و قسمتی از سالن پذیرایی و اتاق های شخصی به کار برده می شود. در دنیای امروز، علاوه طراحی میز بار چوبی کلاسیک، امکان طراحی و اجرای انواع میز بار چوبی مدرن و لوکس نیز فراهم می باشد. همانطور که می دانید ماهیت متریال چوب به دلیل گرما و انرژی که در فضا پراکنده می سازد، طرفداران زیادی دارد و این مسئله موجب شده است که در ساخت انواع لوازم چوبی تزئینی همچون میزهای بار استفاده شود. برای سفارش ساخت میز بار به سایت مراجعه نمایید. 

طراحی میز بار چوبی لاکچری

طراحی میز بار چوبی لاکچری را اکثر افرادی که علاقه مند به استفاده از میز بار می باشند، می پسندند. از این رو می توانید بر اساس معیارهایی که در ایده پردازی و طراحی میز بار دارید، در نظر بگیرید و پس از مشاوره با کارشناسان طراح، درخواست طراحی بهترین میز بار چوبی مدرن و شیک را ثبت نمائید.

هزینۀ طراحی میز بار چوبی لاکچری متناسب با طرح و نقشه و همچنین یراق آلات و متریال متعددی که در طراحی میز بار به کار برده می شود، مشخص می گردد. با توجه به اینکه چوب از جمله موادی است که می توان بر روی نقش و نگارهای زیبایی را حکاکی نمود و طرح های زیبا و قابل توجهی را بر روی آن پیاده سازی کرد، تأثیر مستقیم بر روی قیمت طراحی و اجرای میز بار چوبی می گذارد.

پیش از اینکه تصمیم به سفارش ساخت میز بار چوبی داشته باشید، می توانید با مجریان طراح متخصص مشورت نمائید و پس از مشاهده طرح نهایی اجرای میز بار، می توانید مقرون به صرفه ترین طرح میز بار چوبی را درخواست کنید که شکل ظاهری زیبا نیز داشته باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده ، سال های متعددی است که عرصۀ ساخت لوازم چوبی دکوراسیون داخلی منجمله طراحی انواع میز بار چوبی کلاسیک و مدرن فعالیت می کند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()