بازسازی از دیگر تکنیک هایی است که در راستای حفظ و نگهداری ملک در نظر گرفته می شود. با استفاده از راهکارهای بازسازی ساختمان، می توان معایب ملک را مرتفع ساخت، ضمن آنکه با استفاده از لوازم دکوراتیو متنوع، بر زیبایی دکوراسیون افزود. توجه به مسئله نوسازی ساختمان موجب شده است که افراد مختلف به صورت سالیانه، تغییرات چشمگیری را در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ایجاد نمایند تا حس بهتری برای ساکنین بوجود آید.

سفارش بهترین بازسازی ساختمان

سفارش بهترین بازسازی ساختمان را می توانی از طریق شرکت های طراحی دکوراسیون و معماری ساختمان داشته باشید. انسان به دلیل میل به زیبایی و کمال، همواره تمایل به زیبا نمودن محل زندگی خود و اطرافیان دارد. به همین منظور است که هر روز بر تنوع محصولات دکوراتیو تزئینی افزوده می شود که در جای مناسب، که به کار برده شود، زیبایی دکوراسیون را فوق العاده می کند.

ایجاد تغییرات دکوراتیو بر روی دیوار و سقف (طراحی و نصب گچبری، طراحی و اجرای پتینه و نقاشی دکوراتیو، نصب کناف دیواری و سقفی، نصب کاغذ دیواری و پوستر دیواری و ...)، تغییر و یا طراحی درب و پنجره های یو پی وی سی، ایجاد فضاسازی در محوطه و روف گاردن، طراحی نمای جدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، تزئین نمای خارجی ساختمان، اجرای استخر، طراحی نمای آشپزخانه و ... بخشی از ایده هایی است که در جهت تغییر دکوراسیون و بازسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار برده می شوند.

همواره خیلی از افراد به اشتباه تصور می کنند که قیمت بازسازی ساختمان، مخارج زیادی را به دنبال دارد ولی لازم به ذکر است که این چنین نیست. با توجه به افزایش تنوع محصولات دکوراتیو، امکان بازسازی دکوراسیون با قیمت ارزان نیز فراهم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان مجرب شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده استفاده نمائید.

آدرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()