بازسازی از جمله کارهای خدماتی محسوب می شود که با هدف ایجاد تغییرات بنیادی در ساختمان اجرا می شود. بازسازی ساختمان نیاز به فعالیت تیم تخصصی معماری و عمرانی دارد تا بر مبنای سبک سازه ساختمانی، بتوانند بهترین طراحی دکوراسیون را داشته باشند. همانطور که می دانید با گذشت زمان، بخش اعظیمی از ساختمان فرسوده می شود و نیاز به تعمیرات دارد و نیاز به استفاده از تجهیزات جدید می باشد. 

سفارش طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی

خوشبختانه به صورت رایگان می توانید از تجربیات کارشناسان شرکت های ارائه دهنده و مجری نوسازی ساختمان ها استفاده نمائید و پس از بررسی های کافی، سفارش طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی خود را ثبت نمائید. در واقع  بازسازی حرفه ای ساختمان  شامل اجرای هر گونه خدماتی است که در راستای بهبود وضعیت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، ویلا و غیره در نظر گرفته می شود.

تنوع محصولات دکوراتیو بسیار زیاد می باشد که این مسئله باعث شده است که بتوان با اجرای طرح های خلاقانه، با پرداخت هر هزینه ای، بهترین اجرای بازسازی دکوراسیون را پیاده سازی نمود. نوسازی منزل شامل دیدگاه هایی است که اختصاص به ایجاد تغییرات و تعمیرات تجهیزات دکوراسیون دارد.

نصب سقف کاذب، طراحی گچ بری، طراحی و اجرای استخر، اجرای محوطه سازی، نصب درب و پنجره های یو پی وی سی، طراحی نمای ساختمان، اجرای نورپردازی، پتینه و نقاشی دکوراتیو، اجرای کناف سقفی و دیواری و ... بخشی از خدماتی است که در امور طراحی و اجرای بازسازی دکوراسیون در نظر گرفته می شود. با توجه به سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک، می توان طراحی و اجرای نوسازی سازه را برنامه ریزی نمود. برای سفارش بازسازی و نوسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده، دارای تیمی از مجرب ترین پرسنل و مهندسان معمار می باشد که با استفاده از مدرن ترین تجهیزات دکوراتیو، روش های نوینی را در جهت طراحی و اجرای بازسازی انواع ساختمان استفاده می نماید.

آدرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()