دستگاه های تردمیل،وسیله هایی برای ورزش کردن هستند که اکثراً به صورت برقی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در مقابل تردمیل های برقی،تردمیل هایی نیز وجود دارند که بدون استفاده از نیروی برقی به حرکت در می آیند،این تردمیل ها قدرت حرکت خود را از نیروهای عضلات خود انسان می گیرند. در واقع این تردمیل ها فاقد موتور بوده و قیمت آن ها نیز نسبت به تردمیل های برقی و پیشرفته ارزان تر می باشد. امروزه با توجّه به پیشرفت علم و تکنولوژی تردمیل های برقی که تولید می شوند،دارای آپشن ها و امکانات فوق العاده ای از قبیل  تعیین سرعت و امکان تغییر دادن آن و قابلیّت تغییر شیب می باشند و شما با خرید تردمیل های برقی  به راحتی می توانید در صفحه ی نمایش یا مانیتور آن از اطّلاعاتی مانند مسافت طی شده،زمان سپری شده،کالری مصرف شده و میزان شیب حرکت خود آگاه شوید.

در هنگام خرید بادوام ترین تردمیل باید به دسته بندی انواع تردمیل دقّت کرده و تردمیلی متناسب با نیاز و همچنین بودجه ی خود خریداری کنید. تردمیل ها در سه دسته ی خانگی،باشگاهی و پزشکی تولید و عرضه می شوند که در زیر به معرّفی اجمالی هر کدام از این تردمیل ها می پردازیم:

تردمیل خانگی:تردمیل های خانگی در ابعاد کوچکتری که متناسب با فضای خانه باشند،طرّاحی و تولید می شوند و قدرت موتور آن ها نسبت به تردمیل های دیگر کمتر می باشد.

تردمیل باشگاهی:این تردمیل ها به صورت حرفه ای و در ابعاد بزرگتری برای استفاده در باشگاه ها تولید می شوند و به مراتب از قدرت موتور بالاتری برخوردار هستند.

تردمیل پزشکی:تردمیل های پزشکی جنبه ی درمانی داشته و برای استفاده ی بیماران قلبی،افراد دچار بیماری ام اس و یا کسانی که بر اثر سکته مغزی دچار مشکلات مفصلی و حرکتی شده اند؛مناسب می باشند.برای خرید اینترنتی تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه تجهیزات ورزشی هایپرجیم مراجعه کنید. 

قیمت و کارکرد هر کدام از این تردمیل ها متفاوت است و باید در هنگام خرید تردمیل به این نکته توجّه کنید تا خرید مفید و رضایت بخشی داشته باشید.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()