تردمیل یکی ابزارهای ورزشی است که افراد می‏توانند از آن در فضای باشگاه یا منزل استفاده  کنند. فروشندگان هنگام فروش تردمیل از تمام ویژگی‏های ان آگاهی دارند.

 

برای فروش تردمیل چه اطلاعاتی لازم است؟

تردمیل برای انتخاب تردمیل مناسب با یک سری نکات را رعایت کنید:

موتور تردمیل:

یکی از عوامل تأثیرگذار هنگام فروش انواع تردمیل ، توان موتور آن است. توان موتور تردمیل باید بیشتر از ۱٫۵ اسب بخار باشد و آرام و بی صدا کار کند. اگر وزن کسی که از تردمیل استفاده می‏کند، بیشتر از ۱۲۰ کیلو گرم باشد، توان موتور تردمیل باید  تا ۲ یا ۳ اسب بخار افزایش یابد.

اندازه تسمه:

یکی از عوامل تأثیرگذار هنگام فروش تردمیل، عرض تسمه آن است. افرادی که اندام بزرگی دارند، بهتر است تردمیل با تسمه‏های پهن را خریداری کنند. معمولاً عرض تسمه‏های تردمیل از 40 سانتی متر شروع می‏شود. تسمه‏ها با عرض بیشتر کمک می‏کنند تا راحت‌تر بدوید. تسمه‏های تردمیل باید دو لایه باشند. فروشندگان هنگام فروش تردمیل باید به این نکته توجه کنند که تسمه‌ تردمیل‏ها باید به طول 100 سانتی متر و عرض 35 سانتی متر باشند و نیاز افراد را برای قدم زدن عادی روی تردمیل برطرف می‏کند. اگر قدم‏ها بلندتر و سریع‌تر از حالت عادی هستند، باید طول و عرض تسمه‏ها بیشتر باشد. بخش پایین نقاله تردمیل باید دارای یک لایه پارچه از جنس کربن باشد. وجود این نوع پارچه مانع ایجاد الکتریسیته ساکن می‎‏شود. اگر این پارچه نباشد، نیروی حاصل از الکتریسیته ساکن موجب آسیب به سیستم الکترونیکی تردمیل و صفحه نمایشگر دیجیتال آن می‏شود.

جنس بدنه تردمیل:

جنس بدنه تردمیل معمولاً از آلومینیوم یا استیل ساخته شده است. استیل محکم‌تر از آلومینیوم است. اما به مرور زمان ممکن است دچار زنگ زدگی شود. اما آلومینیوم با وجود مقاومت کمتر در طول زمان زنگ نمی‏زند.

صفحه تردمیل:

جنس صفحه تردمیل باید به گونه‌ای باشد که قدم زدن روی آن به راحتی انجام شود و نیروی ناشی از حرکات پا را به خود جذب کند.برای خرید انواع تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه تجهیزات ورزشی هایپرجیم مراجعه کنید. 

نمایش تردمیل:

صفحه نمایش تردمیل باید تمام اطلاعات در مورد میزان سرعت، زمان و مسافت طی شده را به ورزشکار نشان دهد. در مدل‏های پیشرفته صفحه نمایش تعداد ضربان قلب و مقدار کالری مصرف شده را نیز نشان می‏دهد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()