پیستوله رنگ نوعی وسیله برای رنگ کاری است که می تواند رنگ را به صورت اسپری به سطح بپاشد. با استفاده از پیستوله رنگ شما می توانید رنگ را به آرامی و به صورت پیوسته بر روی سطح بپاشید و کم کم سطح را آغشته به رنگ نمایید. پیستوله رنگ ، رنگ پاشی است که سطح رنگی را با کیفیت بسیار بالا برای ما ایجاد می کند که با استفاده از ابزار های دیگر نقاشی این کیفیت دیده نخواهد شد بنابراین پیستوله های رنگ ابزار هایی مناسب برای ایجاد سطحی بدون ریزش رنگ و یکدست کردن رنگ آن می باشد. برای خرید پیستوله رنگ به سایت مراجعه نمایید.

انواع پیستوله رنگ

پیستوله رنگ ثقلی

پیستوله رنگ فشاری

پیستوله رنگ سیفونی

پیستوله رنگ Hvlp

پیستوله های رنگ در انواع سیفونی و نیز فشاری در مقابل پیستوله رنگ های به روز تر مقداری ضعیف تر می باشد. در پیستوله رنگ ثقلی مخزنی که حاوی رنگ است در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد. در پیستوله رنگ سیفونی ، هوایی فشرده شده رنگ را به بیرون می پاشاند.

در هر صورت پیستوله ی رنگ برای این که بتواند رنگ را با فشار به بیرون از دستگاه بپاشد نیاز به انرژی دارد که این انرژی به صورت هوای فشرده شده یا حالت تلمبه بودن دستگاه می باشد. نقاش با استفاده از این ابزار می تواند سطوح بزرگ را رنگ بزند و این ابزار بسیار کاربردی می باشد. البته می توان از پیستوله های رنگ برای کاربرد های دیگر غیر از رنگ پاشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا برای استفاده از جوهر یا ضد رنگ و روغن و رنگ های دیگر مایع نیز می توان از این دستگاه استفاده کرد. برای خرید انواع پیستوله بادی از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروشگاه صالح ابزار با سال ها تلاش در زمینه ی فروش انواع ابزار های صنعتی و انواع تجهیزات دستی و برقی توانسته با خدمات دهی بسیار خوب خود ، رضایت مشتریان را به خود جلب نماید و محصولاتی باکیفیت را به دست آن ها برساند.

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 960
نمایش همه
علاقه مندی ها ()