کاغذ دیواری از دیگر محصولات دکوراتیو است که طرفداران زیادی دارد که به صورت رولی و متری عرضه می شود. نصب دیوارپوش بر روی دیوار دارای مزایای متعددی می باشد که می توان تمیز نگه داشتن دیوار و زیبا نمودن نما اشاره نمود. با استفاده از دیوار پوش کاغذ دیواری به راحتی می توانید سبک دکوراسیون داخلی را ارتقاء ببخشید. همانطور که گفته شد، تولید این نوع محصول به صورت رول هایی در عرض های متفاوت می باشد که می توان به 50، 60، 70 و 100 سانتی متر اشاره نمود.

خرید کاغذ دیواری لاکچری

خرید انواع کاغذ دیواری لاکچری، متناسب با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک فراهم می باشد. اگر تمایل دارید ارزش ملک خود را بهبود ببخشید و در عین حال هزینۀ زیادی متقبل شوید، نیاز است از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی لوکس استفاده نمائید تا زیبایی قابل توجهی را در نمای دکوراسیون ایجاد نمائید.

از نظر روانشناسی، ایجاد تغییر و تحول در نمای دکوراسیون ساختمان، تأثیرات شگرفی را بوجود می آورد که بر روحیۀ ساکنین مؤثر خواهد بود. مدت های مدیدی است که تغییرات چشمگیری در طراحی کاغذ دیواری مشاهده می شود که باعث خلق انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های متنوع و جذاب شده است. با توجه به این تصاویر هنری و جذاب، نصب این نوع دیوارپوش در طراحی دکوراسیون داخلی افزایش یافته است. برای خرید کاغذ دیواری آبرنگی به سایت مراجعه کنید.

از گذشته تا به امروز اهمیت هنر در طراحی دکوراسیون نقش مهم بصری و روانی در پی داشته است که موجب خلق بهترین آثار هنری و دکوراتیو در فضاسازی دکوراسیون ساختمان شده است. به همین منظور، روز بروز بر تنوع محصولات تزئینات دکوراسیون داخلی افزوده می شود که در حال حاضر می توان شاهد فروش انواع کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن بود.

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی رونیا، به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر پخش انواع دیوارپوش، از جمله کاغذهای دیواری، پوستر دیواری و غیره در تهران و شهرستان ها می باشد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()