پرسلان نوعی سرامیک است که بسیار بادوام و زیبا است. از این سرامیک برای ساختمان سازی استفاده ی شود و نمونه ی کامل شده ی سرامیک می باشد. از پرسلان به عنوان کفپوش استفاده میشود که باعث زیبایی شده و با هر دکوراسیونی هماهنگ می باشد. پرسلان شبیه به سرامیک می باشد و تغییرات اندکی با آن دارد. در ساخت پرسلان از ماسه ریز نیز استفاده می شود. برش پرسلان با استفاده از انواع پرسلان بر انجام می گیرد که برای این کار باید از تجربه ی کافی برخوردار باشیم. به دلیل لب پر شدگی پرسلان در هنگام کار از دستگاه پرسلان بر آب بر ستفاده می شود تا بتوان لبه های آن را به صورت صاف و یکدست دراورد. انواع دستگاه های برش برای سنگ های پرسلان و گرانیت معمولا یکی بوده و هر دو قابلیت برش با یک دستگاه را دارند.

پرسلان بر شامل صفحه ای است که برش را انجام می دهد. در بازار نمونه های مختلفی از دستگاه پرسلان بر یافت می شود که با قیمت های منفاوتی عرضه می گردد.

پرسلان به دلایل خاصی دارای طرفداران بسیاری است. نگهداری از پرسلان کار آسانی بوده و به دلیل nوام بالای آن کمتر دچار آسیب می شود. از پرسلان می توان برای کف انواع اتاق ها و حتی سرویس بهداشتی استفاده کرد. پرسلان نوعی سرامیک لوکس بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد. در مراکر تجاری نیز انواع این سرامیک به چشم می خورد. یکی دیگر از مزایای این سرامیک ، ضدآب بودن آن است. بنابراین شما با استفاده از سرامیک پرسلان می توانید یکدکوراسیون بسیار لوکس وزیبا ر بای خود ایجاد کنید.

فروشگاه ابزار مجید از فروشگاه های بنام در فروش انواع سرامیک بر و پرسلان بر است که این فروشگاه با حذف واسطه ها توانسته انواع پرسلان بر را با قیمت بسیار کمی به دست مشتریان خود برساند.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()