سرامیک از ضروری ترین لوازم در ایجاد نما بوده و برای برش دادن نیاز به وسیله ای دارد که بتواند نتیجه ی خوبی را بگیرد. انواع سرامیک بر وسیله ای برای برش سرامیک ها می باشند. این وسیله امکان برش تمیز و صاف را به ما می دهد.

انواع سرامیک بر

سرامیک بر معمولی ، سرامیک بر لیزری، سرامیک بر بلبرینگی و سرامیک بر بلبرینگی لیزری

در سرامیک بر های دستی توسط بازو می توان برش را انجام  داد و تیغه را روی سرامیک به حرکت دراورد. در سرامیک بر های دستی لب پر شدگی به وجود نیامده وبرشی یکدست ایجاد خواهد شد.

در سرامیک بر های بلبرینگی بازو به صورت متحرک بوده و تیغه را به حرکت در می آورد در نتیجه یک برش صاف و خوبی را مشاهده می کنیم که این نوع سرامیک بر نیز در بازار به صورت فراوان یافت می شود.

نوع دیکر از انواع سرامیک بر ها لیزری می باشد که از لیزر برای علامت گذاشتن بر روی سرامیک استفاده می شود. در سرامیک برهای لیزری دقت کار بسیار بالا بوده و می توان برش دقیق تری داشت.

دیسک های سرامیک بر به صورت مکرر چرخش پیدا کرده و در نتیجه برشی صیقلی را ایجاد می کند. این دیسک ها می توانند مدت ها مورد اسفاده قار بگیرند اما با گذشت زمان ممکن است کند شده و نیاز به دیسک جدید داشته باشیم.

هر یک از انواع سرامیک بر های برامپرور ، وایکینگ ، آیرونمکس در قیمت های مختلفی در بازار عرضه می گردند که برای خرید بهتر است از شخص با تجربه کمک گرفته شود تا بتوان سرمیک بر باکیفیتی را تهیه نمود. شرکت سرامیک بر یکی از شرکت های عرضه کننده ی مستقیم اواع سرامیک بر های با کیفیت و اصل می باشد. این مرکز در تلاش است که رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید و بتواند محصولات باکیفیتی را به دست آن ها برساند.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 826
نمایش همه
علاقه مندی ها ()