اسید سولفوریک یکی از بنیادی ترین مواد اولیۀ شیمیایی است که مصاورف عمده ای در صنعت، امور آزمایشگاهی، کشاورزی و غیره دارد. خرید و فروش اسید سولفوریک را در سطح جهان می توان مشاهده نمود که علّت آن، به ساختار ویژۀ این نوع مادۀ شیمیایی باز می گردد که به واسطۀ واکنش آب و سولفور تری اکسید بوجود آمده است. به همین منظور کاربردهای گسترده ای را در صنایع مختلف در بر می گیرد.

خرید اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی

خرید اسید سولفوریک صنعتی و آزمایشگاهی را می توانید از فرشگاه های معتبر عرضه کنندۀ مواد اولیۀ شیمیایی تأمین نمائید و متناسب نوع محصولات و کاربرد آن، مناسب ترین ماده شیمیایی اسید سولفوریک را خریداری نمائید. اسید سولفوریک در رنگرزی، نساجی، چرم سازی، کشاورزی، رنگ آمیزی پشم، زدودن چربی، واحدهای مواد شوینده، صنعت کاغذ سازی، صنعت لاستیک سازی و غیره به کار برده می شود.

در نتیجه متناسب با نوع فعالیت صنعتی و آزمایشگاهی مجموعۀ خود، پس از بررسی تمام جوانب و مشخصات فنی ساختار اسید سولفوریک، اقدام به خرید اینترنتی اسید سولفوریک نمائید و در زمان و هزینه صرفه جویی نمائید، ضمن آنکه به راحتی می توانید محصولات مواد اولیه شیمیایی را مشاهده نمائید و در نهایت مناسب ترین پک مواد شیمیایی را خریداری نمائید.

مواد شیمیایی اسیدی به دلیل نوع کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، به عنوان محصولات استراتژیکی محسوب می شود که خرید اسید سولفوریک نیز بحث استراتژیکی دارد و نیاز است که همواره، اکثر شرکت های تولیدکننده، آزمایشگاهی و صنعتی نسبت به حفظ و نگهداری آنها توجه ویژه ای داشته باشند. چون خرید و فروش اسید سولفوریک برای مصارف ساخت تسلیهات مواد منفجره نیز به کار برده می شود. برای خرید اسید صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی اسید سولفوریک در سراسر کشور می باشد. این مجموعه دارای وب سایت رسمی فروش آنلاین محصولات شیمیایی از جمله اسید سولفوریک می باشد

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()