اسید کلریدریک به عنوان یکی از مهمترین مواد شیمیایی، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. هیدروکلریک اسید و کلریدریک اسید و جوهر نمک اسامی دیگر ماده شیمیای اسید کلریدریک می باشد. با توجه به نوع کاربرد این نوع ماده شیمیایی، خرید و فروش اسید کلریدریک با درصد خلوص متفاوت عرضه می شود. لازم به ذکر است که هر چه میزان درصد خلوص هیدروکلریک بیشتر باشد، به طبع قدرت تبخیر و خورندگی بالا دارد که باید در شرایط محیطی مناسب چون دمای پایین و فشار بالا نگهداری شود تا از سرعت واکنش آن جلوگیری شود.

خرید اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی

معمولاً خرید اسید کلریدریک باکیفیت صنعتی و آزمایشگاهی، با هدف کاربرد ویژه صورت می گیرد. کنترل حد PH و خنثی کنندگی محلول ها، تولید ترکیبات آلی، فرآیند اسید شویی فولاد، عملیات بازسازی مبدل های یونی، چرم سازی، مصارف نظافت خانگی و ... از جمله کاربردهای عمدۀ کلریدریک اسید است که در بازار صنعتی می توان مشاهده نمود.

عموماً گرید آزمایشگاهی اسید کلریدریک تا درصد خلوص 37 % می باشد و این در حالی است که گرید صنعتی اسید کلریدریک میان 30 الی 33 % میزان خلوص دارد و هر چه میزان خلوص هیدروکلریک اسید کمتر باشد، برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته گفته می شود که برای پایین آوردن میزان خلوص کلریدریک اسید 12% و یا 11% درصد، بهتر است که از آب استفاده شود.

قیمت اسید کلریدریک

قیمت اسید کلریدریک به حجم بسته بندی و همچنین درصد خلوص کلریدریک اسید بستگی دارد. پیش از خرید اسید کلریدریک، می توانید برای آگاهی از قیمت انواع اسید صنعتی و آزمایشگاهی ، با کارشناسان فروش تماس بگرید.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی، فروش اینترنتی انواع اسید کلریدریک آزمایشگاهی و صنعتی را با قیمت ارزان تولیدی، به مشتریان عرضه می کند. برای مشاهدۀ محصولات مواد شیمیایی می توانید با وب سایت رسمی دیجی شیمی مراجعه نمائید.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 985
نمایش همه
علاقه مندی ها ()