مواد شیمیایی زیادی وجود دارند که برای گند زدایی و ضد عفونی کردن مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها از درصد پاک کنندگی بالاتری برخوردار هستند و میتوانند برای تمیز کردن سطوح عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. در میان تمامی این مواد آب ژاول از محبوبیت بیشتری برخوردار است و در فارسی به نام مایع سفید کننده و یا همان وایتکس شناخته میشود. آب ژاول به دلیل ترکیبات شیمیایی خاص خود میتواند در سفید کردن و همچنین گندزدایی سطوح عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان دهد و هر گونه جرم یا موادی که به سطوح چسبیده است را به خوبی حذف کند. از آب ژاول  نه تنها برای جرم و گند زدایی بلکه برای بو زدایی نیز استفاده میشود. رنگ این ماده به زردی میزند و بوی آن نیز تند است که برای استفاده از آن باید دقت لازم را بخرج دهید زیرا استنشاق این ماده میتواند در بلند مدت و به مرور آسیب هایی را به سیستم گوارشی وارد آورد که جبران ناپذیر است. استفاده از ماسک در هنگام استفاده از آب ژاول تاثیر بسیار زیادی از عدم آسیب رسیدن به ریه ها دارد و بهتر است در هر بار استفاده از این ماده از ماسک نیز استفاده کنید. برای خرید آب ژاول به سایت مراجعه کنید. 

نکاتی که در هنگام استفاده  از آب ژاول بهتر است رعایت کنید

در هنگام استفاده از آب ژاول باید توجه داشته باشید که حتی ذره ای از این ماده نباید به چشم ها برخورد کند. برخورد ذره ای از این ماده میتواند آسیب جبران ناپذیری را به چشم وارد آورد . همانطور که گفته شد این ماده از ترکیبات شیمیایی زیادی برخوردار است که هر یک از این ترکیبات نیز میتوانند با برخورد به چشم ها اسیب زیادی به آنها وارد آورند. برای خرید انواع شوینده و رسوب بر از طریق لینک مراجعه کنید. 

نکته دیگر در هنگام استفاده از این ماده ضد عفونی کننده در عدم تماس آن با پوست میباشد . شاید برخورد آن با پوست در اوایل چندان تاثیری بر روی پوست نداشته باشد اما به مرور اسیب های زیادی را به پوست وارد می آورد و یا پوست را از حالت طبیعی خارج خواهد کرد. برای خرید آب ژاول میتوانید فروشگاه دیجی شیمی که از فروشگاه عرضه مواد شیمیایی با قیمت مناسب میباشد را انتخاب کنید.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 879
نمایش همه
علاقه مندی ها ()