در صنایع گوناگون مواد شیمیایی زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که هر یک به نوعی کاربرد خاص خود را دارند . یکی از انواع مواد شیمیایی که در صنایع کاربرد زیادی دارد و بصورت جامد تولید و بفروش میرسد سود پرک میباشد. سود پرک از مواد مورد نیاز ضروری برای تمامی صنایع است و در بسته بندی و همچنین صنایع کارواشی مورد استفاده قرار میگیرد. سود پرک از مواد سفید رنگ نیز میباشد که بصورت تکه تکه و خرد شده بفروش میرسد و همچنین از موادی بدون رنگ و بدون بو میباشد که همین موضوع میتواند یک مزیت برای یک ماده شیمیایی باشد زیرا مواد شیمیایی اغلب از بوی زننده ای برخوردار هستند که این بو  میتواند مشکلاتی را برای ریه به وجود آورد. اما سود پرک از خاصت خوردندگی برخوردار است که به همین دلیل باید در استفاده از آن دقت لازم را داشته باشید زیرا برخورد مداوم این ماده با پوست دست میتواند به مروز اسیب ها و امراض پوستی را بوجود آورد  که درمان آن نیز کاری دشوار است. این ماده به خوبی در آب حل میشود که البته این حل شدن نیز در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد که با توجه به زمان کوتاه حل شدن آن برای صنایع کارواشی کاربرد زیادی پیدا کرده است. برای خرید سود پرک به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد های سود پرک

سودهای پرک که در انواع مختلفی تولید میشوند کاربرد های زیادی در صنایع گوناگون دارند. صنایع متناسب با نیاز خود از انواع مختلفی از سود پرک استفاده میکنند که از جمله این صنایع و کاربرد ها میتوان به صنایع تولید موا شوینده و صابون سازی، صنایع کاغذ و پالپ، صنایع نفت و گاز، صنایع دارویی، فرآوری آلومینیوم و همچنین خنثی سازی اسید اشاره نمود. برای  خرید مشتقات سدیم به سایت مراجعه کنید.

برای خرید سود پرک بهتر است مشاوره ای را دریافت نموده و سپس خرید خود را انجام دهید تا بتوانید متناسب با نیاز خود نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید. فروش سود پرک در فروشگاه دیجی شیمی در حالی انجام میشود که پرسنل این فروشگاه با آگاهی و تخصص کامل آماده ارائه مشاوره به شما خریداران هستند.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 937
نمایش همه
علاقه مندی ها ()