شماره سیم یکی از مهمترین تجهیزاتی است که برای پروژه های سیم کشی به کار برده می شود. شماره های سیم در واقع با هدف نام گذاری کابل و سیم به کار برده می شود تا بتوان در مدت زمان کوتاه، کابل ها را از یکدیگر تمیز داد. خرید و فروش شماره سیم به دلیل کاربرد ویژه و قمیت ارزان، مورد استقبال اکثر سازمان های خدمات رسانی که با کابل کشی و سیم در ارتباط می باشند، قرار گرفته است.

کاربرد شماره سیم

کاربرد شماره سیم، در جهت شناسایی کابل ها از یکدیگر می باشد. چاپ و یا حکاکی حروف آماده، به شما کمک می کند که طبق نقشه و الگوریتم از پیش برنامه ریزی شده، کابل ها را به یکدیگر اتصال نمود. استفاده از انواع شماره سیم، پیش از اتصال به دستگاه ها و کانکتورها، موجب می شود که شناسایی کابل راحت تر گردد. در ضمن در طراحی شماره های سیم از ترکیب رنگی متفاوت چون زرد، قرمز، خاکستری، سفید، آبی و غیره استفاده می شود، که بیش از پیش اپراتور را در پیدا کردن کابل مورد نظر کمک می کند.

شماره های کابل و سیم از نظر شکل ظاهر دارای طرح های مختلف می باشد که می توان به شماره سیم حلقوی بسته PA، شماره سیم بیضی شکل خام PO، شماره سیم تخت بسته PK، انواع شماره سیم PT، شماره های سیم تک کاراکتری فشاری PC، شماره سیم چند کاراکتری شفاف فشاری PTC، شماره های سیم تیوپی آماده برای چاپ شماره PO/POZ و شماره های سیمی قفلی از قبل چاپ شده آماده PCA نمونه هایی از مدل های شماره سیم است که متناسب با کارایی های مختلف ساخته شده اند. برای خرید انواع شماره سیم pc به سایت مراجعه کنید. 

شرکت پارتکس سوئد، به عنوان یکی از شرکت های عرضه کنندۀ شماره های سیم، شماره کابل و تجهیزات مرتبط با حروف و شماره های سیم فعالیت می کند که امکان سفارش اینترنتی انواع شماره کابل و غیره را برای متقاضیان فراهم نموده است.

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068      فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()