پارکت از دیگر تجهیزات پوشش کف ساختمان محسوب می شود که از گذشته های طولانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ابتدای ساخت پارکت، انواع پارکت چوبی ساخته شد که از برش چوب های مختلف تهیه می شد که ترکیب رنگبندی های زیبایی را دربر می گرفت. امّا به مرور زمان با استفاده از چوب مصنوعی، همان مغز فشردۀ HDF، انواع پارکت لمینت با لایۀ پوشش طرح چوب ساخته شدند که دارای جلاء و درخشندگی خاص و ویژه ای می باشند. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه نمایید.

خرید پارکت ضد آب

خرید پارکت ضد آب، باعث تضمین عدم تغییر فرم پارکت می گردد. خرید و فروش پارکت لمینت ضد آب را می توانید در طراحی کفپوش های استخر، سالن های ورزشی، رستوران ها، هتل، آشپزخانه های صنعتی و خانگی و غیره مشاهده نمائید که علاوه بر کاربرد خاص، بر زیبایی دکوراسیون داخلی محیط نیز افزوده است.

نکتۀ طلایی که زمان خرید کفپوش پارکت باید در نظر داشته باشید، این است که دارای استحکام لازم در برابر فشارهای وارده بر سطح باشد. برای مثال پارکت های لمینت از نظر دانستیۀ مقاومت، دارای 5 کلاس مجزا می باشد که متناسب با مکان های کم تردد، می توانید از کلاس استاندارد AC1 یا AC2 استفاده نمائید، در حالی که برای مکان های پر تردد باید از پارکت هایی با دانسیته AC4 و AC5 به کار برده شود و AC3 نیز برای مکان های تردد متوسط طراحی شده است. برای خرید و فروش پارکت یونیک از طریق لینک اقدام نمایید. 

با این تفاسیر ابتدایی که در این مقاله، در رابطه با ویژگی های انواع پارکت ذکر نمودیم، مقداری با ویژگی های پارکت آشنا شده اید که می تواند شما را در خرید مناسب ترین پارکت راهنمائی کند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، دارای پرسنل فروش متخصص می باشد، که می توانند شما را در انتخاب بهترین پارکت و لمینت مدرن و کلاسیک همراهی کند. همچنین این مجموعه ضمن فروش پارکت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مطمئنی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()