موکت از دیگر محصولات دستۀ کفپوش می باشد که از جنس الیافت پارچه می باشد که قابل شستشو و جابجایی می باشد. ماهیت ساختار موکت همانند فرش می باشد، با این تفاوت که به راحتی می توان برش داد و برای تمام سطوح کف منزل و سایر اماکن مورد استفاده قرار داد. خرید و فروش موکت نسبت به فرش رونق یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشد، که می توان به قیمت ارزان و پوشش نرم آن اشاره نمود.

خرید انواع موکت با دوام

خرید انواع موکت با دوام ، کمک می کند که با قیمت مناسب، بتوانید تمام سطوح کف منزل را با پوشش موکت کامل نمائید. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب موکت، الیاف تشکیل دهند، قیمت و میزان قطر پرز موکت ها به چه میزان می باشد. همچنین رنگ بندی لوازم دکوراسیون و نقاشی ساختمان نیز به طور مستقیم در انتخاب و خرید مناسب ترین موکت، تأثیرگذار می باشد.

در حال حاضر بر تنوع موکت ها افزوده شده است که علاوه بر موکت های ساده، انواع موکت طرح دار و انواع موکت نقش برجسته نیز تولید شده اند که انتخاب را برای مشتریان بهتر از گذشته نموده است تا بتوانند بر زیبایی محیط دکوراسیون منزل، محیط اداری و تجاری خود بیفزایند. موکت ها از جمله کفپوش هایی است که جلوۀ خاصی به فضاسازی دکوراسیون می بخشد، چون به طور کلی پوشش کامل کف را در بر می گیرد و به همین دلیل بهتر از گذشته می توان سازگاری و ترکیب رنگ بندی محیط را حفظ نمود.

استفاده از کفپوش موکت ظریف مصور و پالاز موکت به عنوان برندهای داخلی، نسبت به دیگر برندهای خارجی، مورد استقبال قرار گرفته است و این مسئله موجب رونق کسب و کار تولیدات داخلی شده است. برای خرید موکت پالاز به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر، سطح فعالیت خود را در حوزۀ فروش انواع موکت با کیفیت گسترش داده است و خرید اینترنتی موکت را نیز برای مشتریان محیا نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()