جاروبرقی از لوازم ضروری هر منزلی می باشد که برای کار با مدل پاکت دار آن نیاز به پاکت داریم. پاکت جاروبرقی یکی از لوازمی است که که گرد و خاک جمع شده درون آن قرار می گیرد. انواع پاکت جاروبرقی در بازار موجود است که برای خرید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برای خرید پاکت جاروبرقی باید نوع جاروبرقی را در نظر داشته باشید زیرا هر پاکتی مخصوص به جاروبرقی خاصی می باشد. برای خرید انواع پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه نمایید. 

انواع پاکت جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. انواع پاکت جاروبرقی در دسته بندی چند لایه وجود دارد و همین طور برخی از آن ها دارای میکرو فیلتر می باشد. وجود میکروفیلتر در جاروبرقی باعث می شود که گرد و خاک به درون موتور جاروبرقی نفوذ نکند. بنابراین هر پاکت جاروبرقی دارای قیمت مخصوص به خود است که با توجه به کیفیت و برند و نوع جاروبرقی و ضخامت تعیین می شود.

تعویض میکروفیلتر ها در جاروبرقی می تواند در هر چهار بار تعویض پاکت جاروبرقی انجام شود. پاکت های جاروبرقی در دو نوع دائمی و یکبار مصرف وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایب خود می باشد. نوع یکبار مصرف پاکت جاروبرقی بهداشتی بوده و استفاده ی راحت تری دارد و هربار که پر شد شما از یک پاکت دیگر استفاده می کنید و نیازی نیست که شستشو شود. امروزه افراد به سمت پاکت جاروبرقی یکبار مصرف گرایش پیدا کرده اند زیرا باعث راحتی و آسایش می شود. برای خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی پاناسونیک به سایت مراجعه نمایید. 

برای خرید پاکت جاروبرقی می توانید به فروشگاه های فروش پاکت جاروبرقی مراجعه نمایید و پاکت جاروبرقی را بر اساس کیفیت آن و مناسب با جاروبرقی تهیه نمایید. فروشگاه همتا یکی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش پاکت جاروبرقی می باشد که با عرضه ی محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()