لودر ها یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات در زمینه راهسازی هستند و میتوانند حجم بالایی را  خاک و نخاله را به راحتی و با توجه به قدرت بالای خود جابجا کنند. لودرهایی که در کشور ما مشغول به فعالیت در بخش های مختلف هستند در برند و مدل های زیادی یافت میشوند که هر یک از این برند و مدل ها نیاز به قطعات یدکی برای ادامه فعالیت خود دارند و در غیر اینصورت و  عدم تامین قطعه امکان فعالیت آنها وجود نخواهد داشت. فروشگاه ها و شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه فروش لوازم یدکی لودر فعالیت میکنند که مالکان لودر میتوانند از این فروشگاه ها قطعات مورد نیاز خود را برای لودر خریداری کنند. اما خرید لوازم یدکی لودر باید با توجه به نکاتی انجام شود تا بتوانید قطعه ای مناسب و با کیفیت را خریداری کنید. برای خرید لوازم یدکی لودر به اورجینال و اصلی بودن قطعه باید توجه بسیار زیادی داشته باشید زیرا قطعاتی که اورجینال و با کیفیت هستند میتوانند دوام و عمر طولانی تری داشته باشند و همچنین عملکرد بسیار بهتری را نیز از خود نشان دهند.

قیمت لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر در برند های زیادی به کشور ما ورود و بفروش میرسد که در این بین برخی از این قطعات از کیفیت بالا و برخی دیگر چندان کیفیتی ندارند که از این رو باید توجه داشته باشید که چه قطعه ای و در چه برندی را خریداری میکنید. برای خرید قطعات لودر ولوو  به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت لوازم یدکی لودر که از نوع اورجینال و اصلی باشد مطمئنا بالاتر از قطعات طرح اصل و تقلبی است که به این موضوع باید توجه داشته باشید و تصور نکنید که قیمت قطعات اورجینال با قیمت قطعات طرح اصل برابری میکند و تفاوت قیمتی میان این دو وجود خواهد داشت. بهترین قیمت لوازم یدکی لودر را فروشگاه سرویس قطعه یکی از فروشگاه های عرضه انواع قطعات ماشین آلات سنگین در اختیار دارد که میتوانید با توجه به این موضوع خرید خود را از این فروشگاه و با صرفه جویی در هزینه ها انجام دهید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()