افرادی که در زمینه راهسازی و راهداری فعالیت میکنند بخوبی با گریدر آشنایی دارند و میدانند که گریدرها میتوانند در تسطیح جاده و مسیر نقش مهمی را ایفا کنند. گریدرها میتوانند با قدرت و همچنین سرعت بالا تسطیح و یک دست کردن جاده  و مسیرهایی که در انها عملیات راهسازی صورت میگیرد را انجام دهند. اما گریدرها با اینکه از ماشین آلات مفید هستند نیاز به سرویس دوره ای نیز دارند که این سرویس نیز توسط قطعات مختلف انجام میشود. لوازم یدکی گریدر را برای تعمیر و سرویس گریدرها میتوانید از فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین تهیه نمایید اما قطعه ای که قصد خرید آنرا دارید باید از لحاظ کیفی تایید شده باشد و جزو قطعات استاندارد محسوب گردد. تنها لوازم یدکی گریدر استاندارد هستند که میتوانند با کیفیت بالای خود و همچنین تناسب خوبی که با دیگر قطعات برقرار میکنند عملکرد گریدر را تحت تاثیر قرار داده و راندمان کاری آنرا تا حد زیادی افزایش دهند. برای خرید گریدر بادوام به سایت مراجعه کنید. 

لوازم یدکی گریدر را بصورت غیر حضوری از فروشگاه سرویس قطعه بخواهید

اگر خرید لوازم یدکی گریدر بصورت حضوری میسر نیست و یا با محدودیت هایی روبرو هستید بهتر است به دنبال فروشگاه هایی باشید که امکان خرید غیر حضوری را برای خریداران فراهم کرده باشند. فروش لوازم یدگی گریدر در فروشگاه سرویس قطعه به صورت غیر حضوری انجام میشود و به راحتی میتوانید بدون اینکه نیازی به صرف زمان و انرژی داشته باشید خرید خود را انجام داده و در محل تحویل بگیرید. برای خرید گریدر کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی گریدر در این فروشگاه بر اساس نه تنها کسب درآمد بیشتر بلکه در جهت جلب رضایت مشتری  در نظر گرفته شده است و به راحتی میتوانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید. فروشگاه سرویس قطعه سالیان زیادی است که در زمینه  فروش قطعات ماشین آلات سنکین فعالیت میکند که با توجه به نیاز مشتری به این قطعات از سراسر کشور امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم آورده است.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()