یکی از ماشین آلاتی که بصورت اختصاصی در راهسازی و راهداری مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند آسفالت و خاک موجود در جاده را به خوبی صاف و یک دست کند غلطک میباشد. غلطک ها با توجه به وزن بالایی که دارند میتوانند آسفالت و یا مصالح مورد نیا جاده را در هنگام ساخت و نگهداری بخوبی صاف و یکدست کنند که این موضوع کاربرد آن در راهسازی را بیش از بیش افزایش داده است. اما کاربردی بودن غلطک باعث شده تا قطعات آن نیز به  مرور دچار فرسایش شوند که از این رو باید لوازم یدکی و قطعات آن پس از مدتی تعویض شوند. لوازم یدکی غلطک معمولا بصورت دوره ای تعویض میشوند و بهتر است تا قبل از آنکه آسیب جدی به غلطک وارد شود این قطعات را تعویض نمود تا عملکرد خوب غلطک حفظ شده و همچنین عملیات راهسازی نیز تا حد زیادی تسریع شود. اما هر قطعه ای نمیتواند در عملکرد  خوب غلطک تاثیر گذار باشد و تنها قطعاتی میتوانند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند که اورجینال و اصلی باشند. برای خرید لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه نمایید. 

لوازم یدکی غلطک اورجینال را از فروشگاه سرویس قطعه بخواهید

خرید لوازم یدکی غلطک از نوع اورجینال کاری دشوار است زیرا بسیاری از فروشگاه ها تنها قطعات طرح اصل را بفروش میرسانند. فروش لوازم یدکی غلطک اورجینال در فروشگاه سرویس قطعه در حالی انجام میشود که این فروشگاه تنها قطعات اورجینال و اصلی را عرضه میکند که از کیفیتی ایده آل برخوردار هستند.  برای خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو به سایت مراجعه نمایید.

فروش لوازم یدکی غلطک همچنین در این فروشگاه به صورت غیر حضوری انجام میشود که این موضوع امکان خرید را برای افرادی که به فروشگاه های حضوری دسترسی ندارند به راحتی میسر کرده است. انواع لوازم یدکی غلطک موجود در فروشگاه سرویس قطعه در کنار اینکه کیفیت بسیار مناسبی دارند از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند که این موضوع باعث شده تا هر روزه بر تعداد مشتریان این فروشگاه افزوده شود.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()