پمپ گوگرد مذاب از دیگر پمپ های صنعتی مهم است که در صنایع مختلف به کار برده می شود و دارای کاربرد ویژه ای می باشد. با خرید پمپ گوگرد مذاب، با قدرت بالا می توان عملیات پمپاژ گوگرد را در فعالیت های تولید اسید سولفوریک، فشرده سازی گوگرد، بارگیری و همچنین گاز زدایی گوگرد انجام داد. استفاده از پمپ گوگرد مذاب عمیق با درپوش، به راحتی می توان در عمق های مشخص نفوذ نمود، به نحوی که با استفاده از فلانچ میانی تعبیه شده در هر 2 متر، می توان از میزان و فرو رفتگی پمپ اطمینان لازم را بدست آورد.

خرید و فروش پمپ گوگرد مذاب

خرید و فروش پمپ گوگرد مذاب برای پیشبرد صنعت ملی و اقتصادی نیاز محسوب می شود و به همین جهت، شرکت های صنعتی ایرانی نیز با هدف ارتقاء صنعت ملی، اقدام به ساخت بهترین پمپ های گوگرد مذاب نموده اند که در نتیجۀ آن نیاز به پرداخت هزینه های گران نیست و با قیمت ارزان ، می توان خرید پمپ گوگرد مذاب با کیفیت را انجام داد.

عملکرد قابل اطمینان بدون نشت، حفظ دمای مورد نیاز، طراحی فشرده، تحویل سریع فرآیند چند مرحله ای و تعمیر و نگهداری ساده از مهمترین مزایای پمپ های گوگرد مذاب محسوب می شوند.

البته پمپ های گوگرد مذاب عمودی بدون درپوش گرمایشی نیز برای کاربردهای متعددی چون پمپاژ اسید فسفریک، اسید سولفوریک و آب شور نیز به کار برده می شود که قادر به انتقال گرمای بالای 500 درجه سلسیوس را نیز پمپاژ می کند.

با توجه به کاربرد عمده ای که پمپ های گوگرد مذاب دارد، پارامترهای عملیاتی که از پمپ گوگرد مذاب استفاده می شود، برای عمق فرورفتگی میان 0.5 متر تا بیش از 17 متر است، همچنین تا فشار 25 pn و تا هد 125 متر می باشد.

شرکت آراپاد صنعت آریانا ، به عنوان یکی از اولین شرکت هایی است که با استفاده از نیروی متخصص و مجرب توانسته است، موفقیت های شایانی را در زمینۀ تولید و پخش پمپ گوگرد مذاب و سایر پمپ ها و تجهیزات صنعتی بدست آورد.

آدرس : تهران خیابان ميرعماد، کوچه چهاردهم، پلاك 6، واحد 1

ایمیل: info@arapadsanat.com 

تلفن : 88543204-021  

فکس : 88753835-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1002
نمایش همه
علاقه مندی ها ()