نازل اسپری مخروطی به عنوان یکی از انواع نازلی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود، که دارای کابرد منحصربفرد می باشد. با استفاده از نازل ها می توان فشار سیالات و گاز را فشرده سازی نمود و با فشرده سازی این مواد، می توان پراکندگی خروجی یکنواختی را ایجاد نمود. در نتیجه با خرید نازل اسپری مخروطی و سایر نازل ها به راحتی می توان برخی از فعالیت های گرمایشی و خنک نمودن مخازن مختلف را در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

خرید انواع نازل اسپری مخروطی

خرید انواع نازل اسپری مخروطی ، متناسب با کاربردهای مختلف، یک نیاز محسوب می شود و توانسته است نقش مهمی در صنایع مختلف صنعتی، مواد غذایی، تولیدات، کشاورزی و غیره ایفا کند. نازل اسپری مخروطی تخت یکی دیگر از انواع نازلی اسپری است که به حالت باز غیر اتوماتیک ساخته می شود و می توان بر روی سیستم های دلوج خودکار و دستی نیز نصب نمود.

خرید و فروش نازل اسپری مخروطی که با سرعت متوسط و یا قابل تنظیم، می توان از مزایای پاشش مخروطی بهره کامل برده که سطح کاملی را در بر می گیرد. همچنین اسپری نازل ها دارای سرعت متوسط می باشند که در عملیات اطفاء حریق به وفور از آنها استفاده می شود. توجه داشته باشید که هنگام خرید نازل اسپری مخروطی، توجه داشته باشید که به شکل مخروطی و همچنین پاشش قطرات ریز تخلیه گردد که یکنواختی خود را حفظ نموده باشد.

با توجه به کاربری فروان این وسیله، می توان در سطوح مختلفی چون افقی، عمودی، سطوح نامنظم و منحنی مورد استفاده قرار داد. بنابراین به دلیل گستردگی پوششی که از آن برخوردار می باشد، برای مصارف جذب حرارت و گسترش گرما و آتش می توان از این نوع نازل های اسپری استفاده نمود.

شرکت آریانا نازل، چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ تولید انواع نازل باکیفیت مخروطی، متعلقات و سایر نازل ها فعالیت دارد. 

آدرس : تهران - خيابان شهيد بهشتي - خيابان مفتح شمالي - كوچه 14 - پلاك 6 واحد 1

ایمیل: info@aryana-nozzle.com

شماره تماس : 02188543205 فکس : 02188753835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1047
نمایش همه
علاقه مندی ها ()