نمای ساختمان ها در هنر معماری و طراحی آن ها تاثیر بسزایی دارد، و معرف و یا می توان گفت شناسنامه ساختمان می باشد، و امروزه طراحی نما متناسب با نوع معماری و طراحی داخلی ساختمان از سبک های مختلفی پیروی می کند، که از پر طرفدار ترین آن ها می توان به نماهای کلاسیک، مدرن، روستیک، شیشه ای، کامپوزیت، آجری و غیره اشاره کرد. زیبایی شهر و بافت آن مدیون هنر معماری و طراحی نمای ساختمان می باشد، که در رابطه با آن باید تمامی موازین استاندارد، و دستئر العمل های شهرداری رعایت شود، و از طرفی با طراحی منحصر به فرد آن بتوان ساختمان مورد نظر خود را از دیگر ساختمان های شهر متمایز نمود. هزینه طراحی نما در ساختمان های مختلف برحسب نوع مصالح، کیفیت آن ها، روش نصب و مصاحت ساختمان متفاوت می باشد.

طراحی نما در ساختمان های مختلف بر حسب نوع متریال مصرفی متفاوت می باشد، از روش های طراحی خارجی ساختمان می توان به اجرای نما با ملات سیمانی، با ملات خشک و اجرای نما با چسب اشاره کرد، که پویایی، نوئر چردازی مناسب، خوانایی و سازگار نما با اقلیم در تمامی آن ها باید رعایت شود تا بتوان از ساختمان در برابر عوامل طبیعی مانند تابش نور خورشید، طوفان، باران های اسیدی و غیره محافظت نمود. در اولین فاز طراحی نما باید محوطه سازی و محیط اجرای کار را مشخص نمود و بعد به سراغ پیاده سازی نمای طراحی شده و مشخص کردن پیش آمدگی ها، بازشوهای نما، بام بنا و سایر موارد رفت، و تمامی جزئیات را با دقت بالا به انجام رسانید.برای اطلاع از خدمات اجرای طراحی نما کامپوزیت به سایت مراجعه کنید.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از بزرگ ترین فعالان هنر معماری و طراحی ساختمان می باشد، که با برسی اقلیم و بافت شهری و متناسب با نیاز و سلیقه ی مشتریان خود بهترین طراحی نما ساختمان را با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی پیاده سازی می کنند، این مرکز از معتبرترین طراحان نمای خارجی و داخلی ساختمان می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان نمونه کار های این مرکز را مشاهده کرد، و در صورت تمایل سفارش خود را در آن به ثبت رسانید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()