انواع پروژه های بازسازی، تعمیر و نوسازی ساختمان های قدیمی و لوکس با اهداف مختلف از جمله تغییر دکوراسیون داخلی و بهینه سازی فضا انجام می گیرند، که معمولا این اهداف توسط انواع شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پیاده سازی و اجرا می شود، این مراکز از صفر تا صد پروژه های ساختمانی و نوسازی را با رعایت اصول ایمنی و استانداردهای لازم در خصوص استحکام و ماندگاری سازه ها انجام می دهند، و در تمامی قسمت های پروژه اجرایی نظارت کامل دارند. تمامی خدمات طراحی داخلی ساختمان که شامل باز سازی تزئینی و تغییر ظاهری سازه می شود، تا انواع بازسازی های ساختاری و زیربنایی به بهترین شکل ممکن توسط انواع شرکت معماری و دکوراسیون انجام می شود،تعمیر و یا تعویض سیستم تاسیسات، تغییر مکان آشپزخانه، سرویس بهداشتی، محل قرار گیری پنجره ها، پارکت، کاغذ دیواری و غیره از جمله خدماتی است که این مراکز عرضه می کنند.  رقابت این شرکت ها در حدی نزدیک و تنگاتنگ می باشد، که انتخاب و گزینش بهترین شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان با مناسب ترین قیمت چندان کار ساده ای نیست.

مشخص کردن بودجه پروژه، بررسی سلایق مشتریان، مطالعه بر روی سبک های طراحی و ایده برداری از آن ها، بررسی اهداف پروژه و تعیین زمان بندی اجرا آن از جمله مواردی است که شرکت معماری و دکوراسیون در شروع فعالیت های خود مشخص می کنند، تا محدوده عملکردی و طرح های پیشنهادی را خود را مشخص نمایند. قیمت خدمات انواع شرکت معماری و دکوراسیون برحسب نوع سازه، متریال مصرفی، مساحت، کیفیت اجرا و سبک های مورد استفاده تغییر می کند، و معمولا تمامی پیشنهاد هایی که از سوی این شرکت ها ارائه می شود بر حسب بودجه تعیین شده می باشد. برای انجام طراحی نما ساختمان به سایت مراجعه نمایید.

گروه معماری هیرادانا از مجرب ترین شرکت های فعال در زمینه ساختمان سازی، بازسازی و خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری می باشد، که سالهاست در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت می کند و دارای نمونه کارهای بسیار قویی در این صنعت می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا می توان این آن ها را مشاهده نمود.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()