شرکت معماری و دکوراسیون در زمره شرکت های مهندسی و ساختمان سازی قرار دارد، که معمولا نظارت بر پروژه، بازسازی، طراحی نما، طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان را انجام می دهد. این شرکت ها با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب در این صنعت که ترکیبی از مجرب ترین مهندسین و طراحان داخلی می باشد، به معماری و دکوراسیون ساختمان های قدیمی و نوسازی آن ها می پردازند. نیازسنجی پروژه را می توان از قدم های اولیه شروع طراحی و دکوراسیون قرار داد، و در جلسه ای که بعد از کارشناسی ساختمان انجام می شود، به مواردر از قبیل نیازها و اهداف پروژه، مساحت، بودجه تعیین شده، نظرات کاربران و تعیین زمان شروع و پایان کار  پرداخته می شود، تا بتوان یک قرارداد شفاف مالی را امضاء نمود.  خدمات شرکت معماری و دکوراسیون داخلی از جمله روش های تبلیغاتی است که انواع شرکت های ساختمان سازی از آن برای جلب و جذب مشتری استفاده می کنند، اما نمی توان هزینه مواد و مصالح مصرفی و دیگر متریال دکوراتیو ساختمان را نادیده گرفت، زیرا این موارد از مهمترین مشخصه های تعیین قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون انواع خدمات بازسازی، طراحی و دکوراسیون را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می دهد، تا ضمن افزایش طول عمر و استحکام سازه، بتواند از فضای داخلی ساختمان با برنامه ریزی دقیق و صحیح بیشترین استفاده را نماید. تمامی پروژه های طراحی و دکور در دوفاز اجرایی به نام های تغییرات سازه ای و عملکردی و تغیرات تزئینی و دکوراسیون داخلی انجام می گیرد.  قیمت اجرای خدمات شرکت معماری و دکوراسیون به عوامل بسیاری بستگی دارد، و معمولا این عوامل متناسب  با بودجه تعیین شده در ابتدای کار ارزیابی و برسی می شوند. برای اجرای طراحی نما ساختمان به سایت مراجعه نمایید.

گروه مهندسی و معماری هیرادانا از باسابقه ترین شرکت های ساختمان سازی فعال در زمینه اجرای خدمات طراحی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت قرار داد، که در طول سالها تلاش مستمر، رضایت و اعتماد مراجعینش را کسب کرده است. این شرکت معماری و دکوراسیون با انتشار رزومه و نمونه کارهای خود در آدرس الکترونیک خود، توانسته توجه و اعتماد خریداران را کسب نماید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()