اتصالات جوشی، همانطور که از نامش مشخص می باشد، در جهت اتصالات میان مسیرهای لوله کشی و سیستم های تأسیسات به کار برده می شوند. استقبال از خرید و فروش انواع اتصالات جوشی در سراسر کشور فراوان می باشد، که علّت آن به کاربرد این نوع اتصالات باز می گردد. زانویی، کروی و کلاهی از انواع اشکال اتصالات جوشی درز دار و اتصالات جوشی مانیسمان می باشد، که می توانید در جهت تنظیم میزان فشارهای داخلی و خارجی از آنها استفاده نمود.

قیمت خرید انواع اتصالات جوشی

قیمت خرید انواع اتصالات جوشی ارزان است و این مسئله موجب افزایش فروش اتصالات جوشی در تهران و سراسر جهان شده است. با توجه به کاربرد لوله که جریان سیالات و گاز را در مسیرهای مشخصی برقرار می کند، می توان ذکر نمود که با خرید و نصب اتصالات جوشی، می توان جریان این سیالات را کنترل نمود و در هزینه های تأسیس سیستم های لوله کشی صرفه جویی نمود.

فروش انواع اتصالات جوشی با قیمت ارزان، موجب شده است که کاربرد اتصالات مانیسمان افزایش یابد و به نوعی اکثر سیستم های لوله کشی پالایشگاه ها، ساخت و ساز ساختمان، صنایع مواد غذایی، صنایع آب و فاضلاب و غیره به این نوع اتصالات جوشی مجهز شوند.

خرید انواع اتصالات جوشی برای اجرای بخش های مختلف فرآیند صنعت لوله کشی نیاز می باشد. بنابراین می توانید انواع اتصالات جوشی استیل و اتصالات جوشی فولادی را مشاهده نمائید که متناسب با انواع پروژه های اجرای لوله کشی و تأسیسات صنعتی و خانگی به کار برده می شوند. برای خرید کپ مانیسمان به سایت مراجعه کنید. 

اتصالات لوله پلی اتیلن جوشی، زانو 90 درجه، زانو 45 درجه، تبدیل، سیفون و موفه بلند پلی اتیلن جوشی از انواع اتصالات جوشی موجود در بازار می باشند.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ، از ابتدای فعالیت مجموعۀ خود، در حوزۀ پخش انواع اتصالات جوشی و سایر تجهیزات اتصالاتی فعالیت دارد که امکان سفارش خرید اینترنتی اتصالات جوشی را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()