به جابجایی بار ، باربری گفته می شود. باربری با استفاده از انواع وسیله های حمل و نقل انجام می گیرد از جمله کشتی، قطار و هواپیما و خودرو. خودرو یکی از وسایل حمل و جابجایی بار می باشد که استفاده از آن در شهر ها صورت می گیرد. باربری در دو نوع باربری درون شهری و باربری برون شهری وجود دارد. باربری های درون شهری محدود به شهر مورد نظر بوده و باربری به خارج از شهر را انجام نمی دهند اما باربری هایی وجود دارند که بین شهری هم سرویس دهی دارند و می توانید برای حمل و نقل کالا و بار به شهر دیگر از این مراکز کمک بگیرید. باربری گاها با اتوبار اشتباه گرفته می شود اما باید بدانید که اتوبار مخصوص به انتقال زمینی بار بوده و باربری برای حمل بار به صورت های هوایی و دریایی نیز انجام می گیرد. باربری برای موارد مختلف از قبیل انتقال مصالح کاری، جابجایی لوازم منزل، جابجایی وسیله های شرکت، انتقال مواد غذایی و.... برای حمل هر یک از این بار ها نیاز به بارگیری فوری می باشد تا در زمان مورد نظر به مقصد برسند. بنابراین ارائه ی خدمات توسط مرکز معتبر باربری دارای اهمیت بسیاری است می باشد که باید به درستی انجام گیرد. اعتماد به مرکز باربری بسیار مهم بوده و در صورتی این رضایت حاصل می شود که مرکز باربری به تمامی تعهدات خود عمل نماید.

شرکت های باربری

شرکت های بسیاری در زمینه ی باربری فعالیت دارند که می توانید از آن درخواست خدمات نمایید. زمانی که شما قصد حمل بار از کارگاه یا از خانه و... به محلی دیگری را دارید با تماس با یک مرکز باربری می توانید از آن ها درخواست خودرو نمایید و به صورت کاملا امن بار را جابجا نمایید. این هزینه باربری شهری را بر اساس مسافت و نوع بار تعیین می کنند که هر یک شرکتی بر اساس تعرفه های خاص این مبلغ را تعیین می کنند که در این میان مراکزی هم وجود دارند که قیمت های منصفاته را برای خدمات باربری در نظر می گیرند.

بار ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که هر یک باید طوری انتقال پید کنند که آسیبی به آن ها نرسد. مثلا حمل وسیله با مواد غذایی یا مصالح ساختمانی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند و هر یک نیاز به خودرویی مخصوص دارد تا بتوان آن ها را سالم به مقصد رساند، به همین منظور شرکت های باربری از چندین نوع خودو بهره مند هستند.

همان طور که گفته شد باربری محدود به شهر نبوده و می تواند به صورت بین المللی نیز انجام شود بنابراین باربری ها دارای بیمه نامه برای انتقال بار می باشند. باربری گسترده تر از اتوبار بوده اما در برخی ویژگی ها شبیه به هم هستند زیرا هر دو حمل بار را بر عهده دارند و از جایی به محلی مشخصی بار را جابجا می کنند. امروزه شرکت های بسیار در بخش باربری فعالیت دارند که اگر این شرکت ها نباشند کار باربری مختل خواهد شد. همچنین بسیاری از شرکت ها خدمات همه ساعته دارند و می توانید در طول شبانه روز از خدمات آن ها بهره مند شوید. همچنین شرکت های معتبر خدمات رسانی به موقع و خوبی دارند که موجب رضایت افراد می گردد.

شرکت باربری اتوبار آزادی از شرکت های مطرح در بخش باربری می باشد که با استفاده از خودرو های بسیار خوب و بهره مندی از نیروی کار ماهر توانسته خدمات باربری را به بهترین نحو انجام دهد. برای سفارش خدمات باربری از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()