پوشاک نوزادی شامل تنوع طرح و مدل می باشد که باعث گردیده، انتخاب و خرید پوشاک نوزادی برای والدین نسبت به گذشته راحت تر گردد. در نتیجه متناسب با فصول مختلف سال و جنسیت نوزاد خود، می توانید انواع پوشاک نوزادی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. با توجه به افزایش تولیدکنندگان لباس نوزاد، حساسیت در تولید لباس های نوزاد بیشتر شده است و موجب ارتقاء کیفیت لباس ها گردیده است.

خرید پوشاک نوزادی از تولید کننده

خرید انواع پوشاک نوزادی از تولیدکننده موجب می شود که با قیمت ارزان خریداری نمائید، ضمن آنکه در صورت رضایتمندی از مدل و جنس لباس نوزاد خریداری شده، تولید کننده را می توانید تشویق نمائید که بر تنوع طرح های لباس بیفزایند و دقت بیشتری داشته باشند. همچنین به طور مستقیم به تولید ملی کشور کمک شایانی خواهید نمود.

معمولاً توصیه می شود که برای خرید انواع پوشاک نوزادی، توجه به الیاف پارچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون باید دارای ویژگی هایی چون نرمی، جذب رطوبت، فاقد مواد حساسیت زا و غیره می باشند. البته از خرید لباس نوزادی با الیاف مصنوعی چون نایلون و پلی استرکه موجب تعریق نوزاد می گردد، اجتناب نمائید تا حساسیت های پوستی را برای نوزاد شما بوجود نیاورد.

هنگام خرید پوشاک نوزادی پسرانه، باید توجه داشته باشید که  المان های پسرانه در طراحی لباس به کار رفته باشد، ضمن آنکه شامل رنگبندی مشخصی چون آبی، سبز، سیاه و سفید، سفید، طوسی و غیره می باشند.

همچنین برای خرید پوشاک نوزادی دخترانه، نیز باید لباس نوزادی که خریداری می کنید شامل رنگ بندی دخترانه چون صورتی، سفید، گلبهی، نارنجی، قرمز و غیره باشد.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ تولیدات پوشاک نوزاد، توانسته اند مدل های متنوعی را طراحی کنند که در نتیجۀ آن موجب رضایت مندی والدین شده است.

پوشاک نوزادی، از مهمترین مایحتاجی است که مورد نیاز نوزادان می باشد و متناسب با جثۀ ظریف آنها طراحی و تولید می شوند. در ضمن از الیاف صد در صد نخ پنبه به کار برده می شوند.

خرید اینترنتی پوشاک نوزادی

مادرانی که قرار است به زودی فرزند خود را به دنیا آورند، می توانند بجای آنکه به صورت حضوری در تکاپوی خرید پوشاک نوزادی باشند، از طریق فضای اینترنت، اقدام به خرید اینترنتی پوشاک نوزادی مانند خرید لباس سرهمی باکیفیت نمایند. بدین وسیله می توانند با بررسی مدل های مختلف لباس های نوزادی، سپس مناسب ترین پوشاک نوزادی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری خواهند نمود.

پوست نوزاد به دلیل داشتن ظرافت خاص، نیاز است که در انتخاب جنس و مدل لباس نوزادی توجهات ویژه ای داشته باشید. از نظر اندازه، لطافت و نرمی، جنس پارچه، استایل و کارایی، قیمت، امنیت و تناسب با فصل نکاتی است که هنگام خرید بهترین پوشاک نوزادی باید در نظر داشت.

داشتن دکمه و یا بند در جلوی لباس، نداشتن زیپ، گشاد بودن یقه و دست و ران، امکان تعویض پوشک برای لباس های سرهمی از جمله مواردی است که در انتخاب لباس نوزادیدر نظر گرفته می شود و بهتر است که پیش از خرید لباس های نوزادی، راحت بودن نوزاد را در نظر داشته باشید. تولید کنندگان لباس های نوزاد، انواع پوشاک نوزادی را با کیفیت عالی و مدل های متنوع به بازار عرضه می کنند که موجب رشد اقتصاد ملی شده است.

قیمت پوشاک نوزادی

قیمت پوشاک نوزادی با توجه به میزان مرغوبیت جنس و مدل لباس مشخص می گردد. لازم به ذکر است که خرید پوشاک نوزادی وطنی ارزان تر از پوشاک برند خارج می باشد و این مسئله رضایتمندی والدین را به همراه داشته است.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ تولیدات پوشاک نوزادی مشغول به کار می باشد و به منظور رضایت مشتریان، بستر خرید آنلاین انواع پوشاک نوزاد و سیسمونی را فراهم نموده است.

آدرس : تهران  ، بالاتر از چهارراه امیراکرم ، نبش خیابان پرتوی ، پلاک 1403 ، طبقه 4 ، واحد 8

کدپستی :         1133643535

ایمیل  :            info@rikalako.com

زمان پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17

                        پنجشنبه 9 الی 12/30

تماس :              66482805 - 021

صدای مشتری :   66483291 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 928
نمایش همه
علاقه مندی ها ()