لباس نوزادی پسرانه متناسب با روحیات شخصیت های پسرانه تولید شده اند و والدین برای نوزادان پسر خود تهیه می کنند. در دنیای امروز فروش جدیدترین انواع لباس نوزادی پسرانه را می توان مشاهده نمود که الگوهای حیوانات و غیره الهام گرفته شده اند و دارا ظرافت های خاص می باشند. لازم به ذکر است که علاوه بر زیبایی، لباس های نوزادان باید از الیاف ضد حساسیت زا، ضد تعریق، نخ پنبه خالص صد در صد ارگانیک، رنگ بندی شاد و فانتزی، قابل شستشو در ماشین لباس شویی و غیره دوخته شده باشند تا بدین وسیله راحتی و نرمی را برای نوزادان شما فراهم سازد.

خرید و فروش لباس نوزادی پسرانه

خرید و فروش لباس نوزادی پسرانه ، نیاز به کمی دقت و توجه دارد تا مناسب ترین لباس نوزدای خریداری شود که علاوه بر زیبایی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد و برای نوزاد راحت و نرم باشد.

سایز لباس، جنس لباس و تعداد لباس مسائلی می باشند که پیش از به دنیا آمدن نوزاد برای خرید پوشاک سیسمونی باید در نظر داشته باشید تا کارایی مفید را داشته باشد. به عبارتی معمولاً بهتر است تعداد لباس هایی که برای چند ماهه اول به دنیا آمدن نوزادتان خریداری می کنید، کم باشد چون نوزاد رشد جسمی قابل توجهی دارد و بدین وسیله نیاز است که مجدداً لباس نوزادی را با سیز بزرگ تر خریداری نمائید.

خرید آنلاین لباس نوزادی پسرانه

خرید آنلاین لباس نوزادی پسرانه نیز در این چند سال اخیر فراهم شده است، چون فضای اینترنت موجب شده است که با استفاده از فروشگاه های اینترنتی عرضه پوشاک نوزادی، بتوان از طریق پایگاه های معتبر درگاه بانکی، خرید لباس نوزادی پسرانه مورد دلخواه خود را پس از بررسی های کافی، به صورت آنلاین خریداری نمائید و در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرید.

به دلیل مشخصه های عالی که خرید اینترنتی، برای مشتریان فراهم نموده است. امروزه اکثر افراد تمایل دارند بدین وسیله در زمان و هزینه های مصرفی خود صرفه جویی نمایند، ضمن آنکه خرید جدیدترین لباس نوزادی پسرانه را با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان انجام خواهند داد.

لباس سرهمی جوراب دار، سرهمی بدون جوراب، بلوز، شلوار، سویشرت یا ژاکت، لباس خواب، قنداق فرنگی، جوراب، کلاه، دستمال گردن و ... نمونه هایی از انواع لباس نوزادی پسرانه است که می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی در رنگبندی های شاد و فانتزی آبی، سفید، سبز، قرمز و غیره تهیه نمائید که شامل طرح های کاملاً فانتزی باشند.

قیمت خرید لباس نوزادی پسرانه

قیمت خرید لباس نوزادی پسرانه متناسب با جنس، سایز و مدل لباس مشخص می گردد. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای خرید و فروش لباس نوزادی پسرانه و همچنین دخترانه در نظر گرفت. همواره در نظر داشته باشید که قیمت ارزان را ملاک خرید لباس نوزادی در نظر نداشته باشید چون پوست نوزاد بسیار حساس می باشد و باید نسبت به خرید پوشاک نوزادان توجه ویژه ای نشان دهید تا نوزاد دچار بیماری و التهابات پوستی نگردد. برای خرید لباس های کودک ریکالاکو به سایت مراجعه نمایید. 

به عنوان مثال به هیچ عنوان از لباس نوزادی پسرانه پشمی بدون زیرپوش استفاده نکنید چون موجب اذیت و آزار نوزاد می شود. همچنین به هیچ عنوان از جنس پلی استر و نایلون، لباس نوزادی بدو تولد پسرانه و دخترانه را خریداری ننمائید چون باعث حفظ تعریق در بدن نوزاد می شود و بدین وسیله هوا درون لباس جریان کافی نخواهد داشت و نوزاد را اذیت می کند.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق در حوزۀ تولید انواع لباس نوزادی پسرانه و همچنین دخترانه فعالیت دارد و با استفاده از کادر فروش مجرب، قادر به راهنمائی والدین برای خرید بهترین پوشاک نوزادی، با قیمت ارزان و منصفانه و جنس کاملاً پنبه می باشند.

آدرس : تهران  ، بالاتر از چهارراه امیراکرم ، نبش خیابان پرتوی ، پلاک 1403 ، طبقه 4 ، واحد 8

کدپستی :         1133643535

ایمیل  :            info@rikalako.com

زمان پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17

                        پنجشنبه 9 الی 12/30

تماس :              66482805 - 021

صدای مشتری :   66483291 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()