لباس نوزادی دخترانه، یک توجه و دقت خاصی را می طلبد که در انتخاب لباس نوزادی پسرانه نیز در نظر گرفته می شود، با این تفاوت که به دلیل روحیات و شخصیت نوزادان دختر، رنگبندی های شاد و صورتی برای لباس نوزادان دختر در نظر گرفته می شود. سایز، مدل، فصل، رنگ و جنس از جمله فاکتورهایی است که هنگام خرید پوشاک نوزادی دخترانه در نظر گرفته می شوند. در نتیجه می توانید با در نظر گرفتن چنین نکاتی، انتخاب درستی در خرید پوشاک نوزادان داشته باشید.

خرید و فروش لباس نوزادی دخترانه

خرید و فروش لباس نوزادی دخترانه را می توانید در فروشگاه ها مشاهده نمائید که شامل تنوع طرح و مدل می باشند. توجه داشته باشید که خرید لباس نوزادان دارای یکسری نکات کلیدی است که حائز اهمیت هستند.

خرید لباس نوزادی یقه گشاد، داشتن دکمه و بند در جلوی لباس، عدم استفاده از دکمه و وسایل تزئینی قابل جدا شدن، عدم تنگ بودن کش های به کار رفته درون لباس، دوخت ظریف و سایر از جمله مواردی است که در انتخاب نوع لباس نوزادی دخترانه و پسرانه باید در نظر گرفته شوند.

همواره به یاد داشته باشید که هنگام پوشاندن لباس نوزادان، با آنها صحبت کنید و با سرگرم کردن آنها، احساس خوشایندی را ایجاد نمائید که موجب آسایش حال نوزاد گردد، ضمن آنکه پیش از پوشاندن لباس نوزادی، باید تمام دکمه ها و بندهای کنار یقه باز گردد تا لباس به راحتی پوشانده و یا درآورده شود. با در نظر گرفتن چنین نکاتی، می توانید این اطمینان را داشته باشید که نوزاد شما نسبت به پوشیدن لباس حساسیت خاصی را نشان نمی دهد.

خرید آنلاین لباس نوزادی دخترانه

خرید آنلاین لباس نوزادی دخترانه نیز برای علاقه مندان خرید اینترنتی فراهم می باشد، ضمن آنکه امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت ارزان، کیفیت عالی، مشاهدۀ انواع پوشاک نوزادی دخترانه، مشاهده ترکیب رنگی های لباس، بررسی تمام نکات کلیدی خرید لباس نوزادی، تضمین کیفیت، تحویل سریع و امکان مرجوع از جمله مواردی می باشند که در خدمات خرید اینترنتی لباس نوزادی دخترانه و پسرانه در نظر گرفته می شوند. در نتیجه به راحتی می توانید در هر زمان و مکانی سفارش خرید اینترنتی پوشاک نوزادان را ثبت نمائید و با اطمینان خاطر از طریق درگاه های بانکی پرداخت نمائید.

از نظر روانشناسی، خرید لباس نوزادی، دارای ظرافت ها و نکات حساسی می باشد که باید اعمال شود چون در شخصیت سازی نوزادان شما بسیار حائز اهمیت می باشد. لباس نوزادی در کنار وسایل و لوازم مورد نیاز نوزاد در تشخیص نوزاد از پیرامون خود، اهمیت دارد و باید از کیفیت جنس و مدل پوشاک نوزادی اطمینان حاصل نمائید.

قیمت خرید لباس نوزادی دخترانه

قیمت خرید لباس نوزادی دخترانه ثابت نمی باشد چون فاکتورهای متعددی چون برند، جنس الیاف، سایز و مدل لباس در تعیین قیمت لباس نوزادی دخترانه بسیار تأثیر گذار می باشد. دامن، بلوز، سرهمی بدون جوراب، سرهمی جوراب دار، بلوز و دامن، جوراب، شورت، شلوارک، شورت عینکی، پیراهن دخترانه، رامپر، جوراب شلواری دخترانه و ... نمونه هایی از انواع لباس نوزادی دخترانه می باشند که می توانید در ترکیب رنگی های شاد و فانتزی، در سایزهای از بدو تولد تا 2، سه سالگی خریداری نمائید. برای خرید لباس های کودک ریکالاکو  به سایت مراجعه نمایید. 

لازم به ذکر است که تولید پوشاک نوزادانه در ایران از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، در نتیجه امکان خرید لباس نوزادی دختران ارزان برای والدین فراهم می باشد. علاوه بر آنکه با توجه به برندهای مختلف، می توان انواع پوشاک نوزادی دخترانه را با قیمت های مختلف خریداری نمود.

فروشگاه اینترنتی ریکالاکو، به عنوان تولیدکنندۀ پوشاک نوزاد در تهران فعالیت دارد و همواره در حال فروش جدیدترین پوشاک نوزادی دخترانه و همچنین پسرانه، با قیمت ارزان و منصفانه می باشد.

آدرس : تهران  ، بالاتر از چهارراه امیراکرم ، نبش خیابان پرتوی ، پلاک 1403 ، طبقه 4 ، واحد 8

کدپستی :         1133643535

ایمیل  :            info@rikalako.com

زمان پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17

                        پنجشنبه 9 الی 12/30

تماس :              66482805 - 021

صدای مشتری :   66483291 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()