آنژیوگرافی و اکوی قلب از دیگر خدمات پزشکی است که در راستای تشخیص بیماری های قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید بیماران قلبی با احساس درد در ناحیۀ قفسۀ سینه، عضلات گردن، بازو و فک به پزشکان مراجعه می کنند. که در نتیجۀ آن پزشکان برای تشخیص بهتر نوع بیماری قلبی، آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب را تجویز می کنند.

هر کدام از روش های تشخیصی آنژیوگرافی و اکوی قلب برای تشخیص بیماری های مختلف قلبی انجام می شود و به وسیلۀ روش های مختلف عملیات تشخیصی را انجام می دهند. به عنوان مثال دستگاه های آنژیوگرافی با استفاده از اشعه ایکس اقدام به شناسایی نوع آسیب و انسدادهای قلبی و عروقی درون رگ های خونی می نمایند ولی اکوی قلب یا اکوکاردیوگرافی برای بررسی مشکلات درون دریچه های قلب مورد استفاده قرار گرفته می شود و نسبت به آنژیوگرافی عوارض کمتری را در بر می گیرد.

زمان انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب

همانطور که در متن بالای مقاله به آن اشاره شد، زمان انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب ، هنگامی است که فرد دارای احساس نفس تنگی ، درد در قفسه سینه، درد عضلات ناحیه قلب، درد در ناحیه فک و مشکلاتی در بخش چپ بدن اتفاق افتاده باشد. بدین ترتیب پزشکان متخصص قلب و عروق با استفاده از نتایج آزمایشات آنژیوگرافی و اکوکاردیوگرافی می توانند نسبت به تشخیص نوع بیماری قلبی اقدام نمایند.

اگر قلب شما با علائم طبیعی حیات خود را ادامه نمی دهد و برخی اوقات در ناحیۀ سینه با مشکلات نفس تنگی و درد مواجه می باشید، می توانید تحت نظر پزشک متخصص قلب و عروق، از روش های تشخیصی آنژیوگرافی و یا اکوی قلب استفاده نمائید. افتادگی دیچه میترال، نارسایی های دریچه میترال، نارسایی های دریچه تریکوسپید، ناراسایی های دریچه پولمونر، بیماری شریان کرونر، نارسایی های درچه آئورت، اختلالات حرکت دیواره قلب و ... بخشی از بیماری های قلبی هستند که با استفاده از امکانات آنژیوگرافی و اکوی قلب و همچنین نوار قلب به آنها پی برد و سپس متناسب با نوع مشکل، می توان بهترین درمان دارویی، عمل جراحی و تمرین های ورزشی و تغذیه ای را برای بیماران تجویز نمایند.

نوبت دهی آنژیوگرافی و اکوی قلب

نوبت دهی آنژیوگرافی و اکوی قلب به صورت اینترنتی و تلفنی نیز انجام می پذیرد. بنابراین می توانید در هر زمان اقدام به نوبت گیری آنژیوگرافی و یا اکوکاردیوگرافی مورد نظر نمایئد.

تومور، عفونت، ایجاد لخته های خونی درون رگ های قلبی، ایجاد نقص برای پمپاژ کردن خون، ایجاد نقص در داخل دریچه های قلب، نشانه های حملات قلبی که بیمار در گذشته با آنها مواجه بوده است، علائمی می باشند که با استفاده از دستگاه های تشخیصی آنژیوگرافی و اکوی قلب می توانند نسبت به نوع بیماری و اختلالات آگاهی پیدا کنند و سپس با استفاده از نتایج آنها، روش های درمانی مشخص می گردد. برای انجام آنژیوگرافی کرونر به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ آنژیوگرافی و اکوی قلب

هزینۀ آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب با یکدیگر متفاوت می باشد و این تفاوت قیمت در نوع و مدل دستگاه های آنژیوگرافی و همچنین اکوکاردیوگرافی می باشد. لازم به ذکر است که هر کدام از این دستگاه ها به روش های مختلف اجرای عملیات تشخیصی را انجام می دهند. به عنوان مثال اکوی قلب، میزان فعالیت های مکانیکی قلب را اندازه گیری می کند ولی با استفاده از دستگاه نوار قلب، می توان میزان فعالیت های الکتریکی قلب را اندازه گیری نمود و به طرق مختلف انجام می شوند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی در شرق تهران، با استفاده از پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب و عروق در حال ارائه خدمات نوین تشخیصی و درمانی انواع بیماری قلبی و عروقی به بیماران محترم در سراسر کشور می باشند.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 978
نمایش همه
علاقه مندی ها ()