در این مطلب به بررسی انواع تردمیل های خانگی موجود در دنیا می پردازیم.

1_ تردمیل خانگی ساده : این تردمیل خود به دو دسته تردمیل برقی و تردمیل مکانیکی تبدیل میشود.

در تردمیل برقی تسمه ها به نیروی برق شروع به حرکت میکند اما در تردمیل مکانیکی تسمه ها به نیرویی که ما با پا به آنها وارد می کنیم شروع به حرکت کردن می کنند.

2_ تردمیل tread wall   : این تردمیل شرایط صعود به بالای یک دیوار را برای شما شبیه سازی می کند به این تفاوت که شما هیچ وقت موفق به رسیدن به بالای دیوار نمی شوید. معمولا صخره نوردان از این نوع تردمیل بیشتر استفاده می کنند. برای خرید انواع تردمیل خانگی به سایت مراجعه کنید. 

3_ تردمیل های آبی : این تردمیل ها که به استخری هم معروف اند معمولا مورد استفاده شناگران اقیانوسی قرار میگیرند. طرز کار این تردمیل به صورتی است که وقتی آن را به داخل آب می اندازید جریان آب را به سمت مخالف حرکت شناگر میفرستد در این حالت شناگر باید سعی کند رو به جلو شنا کند این تردمیل همان کار تردمیل خانگی را انجام می دهد اما در آب!

4_ تردمیل های زیر آبی : این تردمیل همان تردمیل خانگی ساده است با این تفاوت که در آب قرار دارد و به شکلی عمل میکند که شما احساس کنید دارید در کف استخر می دوید . این نوع تردمیل برای قوی کردن ماهیچه ها و بهبود مشکلات قلبی و عروقی بسیار مناسب است .

5_ تردمیل همستری : این تردمیل دقیقا مشابه همان چرخی است که درون قفس همستر قرار دارد و همستر روی آن شروع به دویدن می کند تنها تفاوت آن ابعاد آن است که متناسب به فیزیک انسان افزایش یافته.

 6_ تردمیل سه بعدی : این تردمیل همان تردمیل ساده خانگی است فقط در این مدل با کمک تکنولوژی مانند عینک سه بعدی شما احساس اینکه در خانه تمرین می کنید را دیگر نخواهید داشت این تردمیل به شما حس ورزش در محیط خارج از خانه را می دهد.

امروزه تردمیل های گوناگونی با عملکردهای مختلف در حال ساخت و عرضه به بازار هستند شما باید قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد تردمیل مورد نیاز خود داشته باشید.

 

حتما تا به حال برایتان سوال پیش آمده که آیا تردمیل برای زنان باردار مناسب است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم بله اما تحت مراقبت زیاد و تمرینات مخصوص ولاغیر ممکن است خطر آفرین باشد چه برای جنین و چه برای مادر !

البته خانم هایی که در آنها احتمال زایمان زودتر از موعد وجود دارد به هیچ عنوان نباید از تردمیل استفاده کنند .

بسیاری از خانم های باردار نگران افزایش وزن خود به خاطر بارداری می باشند و سعی میکنند تا حدی این افزایش وزن را کنترل کنند . معمولا چنین خانم های به کلاس های مخصوص ایروبیک می روند و زیر نظر مربیان مخصوص ورزش های خود را انجام می دهند.

پیاده روی یکی از ورزش های ایروبیک می باشد که برای خانم های باردار بسیار توصیه میشود اما چون بیرون رفتن برای آنان خطرناک است بهتر است این کار را در خانه و به وسیله تردمیل انجام دهند .

علاوه بر اینکه مادران ورزشکار در دوران بارداری بدنشان قوی میشود باید گفت که کودکشان نیز قویتر و دارای قلبی سالم تر خواهد بود این امر می تواند برای آینده کودک بسیار حائز اهمیت باشد.

سعی کنید در هنگام استفاده از تردمیل سرعت و شیب ملایم و کمی را انتخاب کنید و به آرامی و به طور مستمر به تمرین خود ادامه دهید . اگر در حین تمرین احساس کاهش اکسیژن و درد در بدن شما شکل گرفت بدون درنگ دست از تمرین بکشید و کمی استراحت کنید وبا دکتر خود به مشاوره در مورد شرایط پیش آمده بپردازید.

این را به یاد داشته باشید حتی اگر ورزشکار حرفه ای هستید در هنگام بارداری نباید به شدت تمرین کنید زیرا بسیار خطرناک است. برای خرید از فروشگاه اینترنتی تردمیل از طریق لینک اقدام نمایید. 

خانم های باردار باید مراقب قدم هایشان بر روی تسمه تردمیل باشند زیرا اگر اشتباهی پاهایشان را در جای نادرست فرود آورند ممکن است تعادل آنها بر هم خورد و مشکلات خطرناکی برای خود و جنین به وجود آورند.

در پایان باید بگویم تردمیل برای خانم های باردار بسیار مفید است اما باید همیشه جانب احتیاط را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید. فروشگاه هایپر جیم در خدمت شماست. 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()