از مهمترین اسباب بازی های مشترک در بین کودکان دختر و پسر می باشد، که در نقش بسیار مهمی را در یادگیری و رشد فکری کودکان بازی می کنند. عروسک ها در دنیای کودکان اشیاء جان داری هستند، که کودکان به آن ها شخصیت می بخشند، و با آن ها بسیاری از بازی های خود را انجام می دهند، و در برخی موارد از عروسک های خود به عنوان یک دوست استفاده می کنند. بنابراین تاثیر عروسک در زندگی کودکان و رشد تربیتی آن ها را نمی توان نادیده گرفت. تنوع تولیدات این محصول بسیار بالاست و معمولا عروسک ها را از متریال مختلفی نظیر پلاستیک، سرامیک، پارچه، پولیش و غیره در رنگ های شاد و جذاب می سازند، تا کودکان در هنگام بازی با آن ها احساس نشاط داشته باشند. قیمت عروسک بر حسب نوع عروسک، متریال اصلی و ابعاد آن ها محاسبه و تعیین می شود، البته کیفیت و ماندگاری این محصولات بیشتر به نحوه ی استفاده کودکان از این محصولات باز می گردد، اما معمولا از دوام بالایی برخوردارند. برای خرید انواع عروسک به سایت مراجعه کنید. 

کودکان در هنگام بازی با عروسک های خود، احساسات، هیجانات و علایق خود را نشان می دهند، و می توان کاهش اضطراب و استرس کودکان را در هنگام بازی با عروسک ها به خوبی مشاهده کرد. یادگیری صحیح، افزایش اعتماد به نفش، رشد حرکتی و دیگر رفتار های مثبت در کودکان معمولا با استفاده از این اسباب بازی روندی سریع تر و ساده تر به خود می گیرد، بطوریکه بسیاری از مفاهیم را امروزه در قالب بازی های عروسکی به کودکان می آموزند. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید انواع عروسک به آن توجه شود، می توان به علاقه کودک، ابعاد و بی ضرر بودن آن برای کودکان اشاره کرد.

فروشگاه آنلاین بازی ساز بهترین مراکز فروش عروسک در طرح های متنوع می باشد، که امکان انتخاب و خرید غیرحضوری این محصولات را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای متقاضیان فراهم کرده است.

عروسک از جمله اسباب بازی های ثابت در بازی کودکان می باشد، که استفاده از آن برای رشد فکری و جسمی کودکان بسیار مناسب می باشد. کاهش اضطراب، استرس، تخلیه هیجانات و آموزش ساده تر و سریعتر به کودکان از مزایای استفاده با این نوع  اسباب بازی می باشد. توجه کودکان به دنیای بیرون و یادگرفتن مفاهیم همچون مسئولیت پذیر و نظم در سایه بازی با عروسک ها محقق می شود. این نوع از اسباب بازی ها در انواع و سایزهای مختلفی تولید می شوند که می توان به تناسب علاقه کودکان بهترین آن ها را انتخاب و خریداری نمود. از انواع عروسک های پرکاربرد می توان به عروسک های پنبه ای، سرامیکی، پلاستیکی و پولیشی اشاره کرد که قیمت عروسک در هر کدام از آن ها و تناسب نوع متریالی که در ساختشان به کار رفته است تغییر می کند، برای مثال عروسک های پلیشی و پارچه ای معمولا ارزان تر از دیگر عروسک ها می باشند.

در تولید و ساخت انواع عروسک ها معمولا از شخصیت های پر طرفدار کارتونی استفاده می شود، زیرا کودکان نسبته به عروسک هایی که داستان زندگی آن ها را می دانند، استقبال بهتری نشان می دهند، و این اسباب بازی ها در نظر آن ها محبوب تر می باشد. امروزه به دلیل تاثیر بالایی که عروسک ها در ذهن و یادگیری کودکان دارند، بیشتر مهارت ها را با استفاده از نمایشنامنه های عروسکی و عروسک گردانی به کودکان آموزش می دهند. گروه سنی، سایز و ابعاد اسباب بازی، قیمت، متریال مصرفی از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید عروسک و خرید بهترین اسباب بازی با قیمت مناسب باید مورد بررسی قرار بگیرند، برای مثال باید از خرید عروسک های سرامیکی به دلیل قابلیت شکنندگی این محصولات اجتناب شود، تا بعدها در حین بازی کودکان آسیب نبینند.

فروشگاه آنلاین بازی ساز از محبوبترین مراکز فرش عروسک در سایز ها و انواع مختلف می باشد، که با ورود به آدرس اینترنتی این مرکز می توان در بین صدها نوع اسباب بازی بهترین آن ها را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایید، و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()