داشتن اطلاعات کافی در موفقیت و پیشرفت هر فعالیت اقتصادی ، حرف اول را می زند، زیرا بیشتر پروژه هایی که بدون امکان سنجی اولیه و اطلاعات از وضعیت بازار و تقاضای مردم صورت می گیرد، در بیشتر مواقع با شکست روبه رو می شود، که اهمیت طرح توجیهی را بیشتر از گذشته نمایان می کند. این طرح جامع شامل تمام اطلاعاتی می شود، که یک فعالیت اقتصادی را به موفقیت نزدیک می کند، و با آمار های حساب شده از روند شروع و اجرای پروژه توجه فعالان اقتصادی را به خود جلب می کند، و در برخی مواقع برای جذب سرمایه گذار هم می توان از آن استفاده کرد. داشتن طرح توجیهی مناسب و جامع نیاز مند مراجعه به شرکت های کارگزار در این رابطه می باشد، این شرکت ها دارای یک کادر اداری بسیار قوی از حسابرسان، اقتصاددانان و کارشناسان بورس می باشد، که گردش صحیح سرمایه و راه هایی که رسیدن به موفقیت در این پروژه ها را  تسریع می بخشد، را در طرح توجیهی خود به خوبی برای مشتریان مشخص می کنند. هزینه خدمات طرح توجیهی به عوامل بسیاری بستگی دارد و معمولا در ابتدای پروژه به صورت توافقی بین مشتریان و کارگزارن مشخص می شود.

تمامی اطلاعات آماری در زمینه گردش سرمایه، موقعیت مکانی، میزان عرضه و تقاضا، دوره بازگشت سرمایه و مشتریان بالقوه را می توان در گزارش طرح توجیهی مشاهده کرد، روند مطالعاتی این پروژه ها بسیار حساس و زمان بر می باشد، و بسته به وسعت پروژه و میزان سرمایه در حال گردش قیمت اجرای طرح توجیهی هم بالاتر می رود، از این گزارش جامع می توان برای مجاب کردن صندوق های حمایتی و بانک ها برای گرفتن تسهیلات مورد نیاز نیز اقدام نمود.

شرکت بزرگ خدماتی مطصا از مجرب ترین مراکز ارائه طرح توجیهی در بالاترین سطح عملیاتی و تحقیقاتی می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان از خدمات رایگان کارشناسان آن در جهت بهبود وضعیت فعالیت اقتصادی خود و یا ثبت در خواست طرح توجیهی اقدام نمایید.

طرح توجیهی به گزارشی اطلاق می شود، که شامل تمام اطلاعات آماری مورد نیاز در  زمینه موفقیت و یا شکست پروژه های اقتصادی باشد، این گزارشات مستند و قابل استدلال توسط تیم های اقتصادی مجرب و معتبر تهیه می شوند، که متشکل ار حسابداران، حسابرسان، فعالان بورسی و غیره می باشد، تمام زوایای یک پروژه در این طرح ها به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به بازارهای پر نوسان کشورهای در حال توسعه امکان ریسک در فعالیت های اقتصادی را باید به حداقل ممکن کاهش داد، که برای رسیدن به این مبحث داشتن یک طرح توجیهی مستند، جامع و کارامد از الزامات اولیه می باشد. قیمت اجرای طرح توجیهی وابسته به متغیرهای بسیاری است، که از مهمترین آن ها می توان به وسعت تحقیقات و میزان سرمایه در حال گردش اشاره کرد، اما در مجموع معمولا این مبلغ در ملاقات های اولیه بین مشتریان و تیم تحقیقاتی به صورت توافقی مشخص می شود. برای اطلاع از ارائه طرح توجیهی رنگ پایه آبی به سایت مراجعه کنید. 

بسیاری از فعالیت هایی که صرفا از روی علاقه و دانش همراه بوده وهیچ پشتوانه تحقیقاتی نظیر وضعیت ارائه آن خدمات در بازار های سرمایه، رقیبان پیش رو و مشتریان اصلی این فعالیت ها کلید می خورند و در دامنه عملیاتی قرار می گیرند، با شکست های بزرگ و در برخی موارد جبران ناپذیری مواجه می شوند، که این امر الزام داشتن طرح توجیهی کامل و جامع را بیشتر به نمایش می گذارد. از جمله مزایای استفاده از طرح توجیهی کارآمد و مستند می توان به مجاب کردن راحت تر سرمایه گزاران، موسسات مالی و اعتباری و بانک ها به منظور گرفتن تسهیلات مورد نیاز اشاره کرد.

شرکت خدماتی مطصا از معتبرترین مراکز ارائه طرح توجیهی کامل و مستند در زمینه های تجاری، صنعتی، تولیدی و خدماتی می باشد، که با مراجعه به سایت آن می توان رزومه و نمونه کارهای این مرکز را مشاهده کرد، و در صورت تمایل پروژه مورد نظر خود را به این تیم مطمئن و مجرب سپرد.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1023
نمایش همه
علاقه مندی ها ()