اسباب بازی ها در ابتدا از نظر نوع و کیفیت تا پایان دوره شیرخوارگی مشترکی می باشند، و پس از آن بسته به ویژگی های رفتاری و تمایل کودکان تقسیم می شوند، از آنجایی تفاوت های رفتاری بسیاری بین دختران و پسران وجود دارد، اسباب بازی های آن ها نیز تفکیک می شود، و در دو گروه اسباب بازی دخترانه و پسرانه قرار می گیرد، که هر کدام از آن ها منطبق با ویژگی های رفتاری و علایق کودکان دختر و پسر تفکیک شده اند.  دختربچه ها دارای روحیه ای حساس هستند، و اغلب تمایل به بازی های هیجانی و پر جنب و جوش ندارند، و بیشتر تمایل آن ها به سمت اسباب بازی هایی نظیر عروسک و وسایل آشپزخانه می باشد، به همین دلیل این گروه از وسایل با زی را در زمره اسابب بازی دخترانه قرار می دهند، زیرا پسربچه ها معمولا هیچ تمایلی به بازی با آن ها ندارند، و اغلب با ماشین، تفنگ و توپ بازی می کنند. قیمت اسباب بازی دخترانه بسته به نوع و کیفیت آن ها تغییر می کند، این نوع از اسباب بازی ها بسته به نوع متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته و کارایی هایی که دارند نرخ گذاری و تعیین قیمت می شوند.

خرید اسباب بازی دخترانه

خرید اسباب بازی دخترانه مانند دیگر اسباب بازی ها باید کاملا هوشمند انجام شود، و اسباب بازی هایی را انتخاب کرد که علاوه بر سرگرم نمودن کودکان مهارت های رفتاری، اعتماد به نفس و رشد فکری آن ها را نیز تقویت کند، البته در نظر گرفتن علاقه کودک، رده سنی و بی خطر بودن اسباب بازی موارد دیگر هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

فروشگاه آنلاین بازی ساز از محبوبترین مراکز فروش انواع اسباب بازی دخترانه در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب می باشد، این مرکز معتبر با بیش از صدها نوع اسباب بازی این امکان را به کودکان و والدین می دهد، تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین مدت اسباب بازی دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

اسباب بازی از مهمترین وسایلی است، که از ابتدای نوزادی تا پایان دوره خردسالی کودکان را همراهی می کند، و می توان گفت اولین دوست بچه ها می باشد، که باید در انتخاب و تهیه آن ها دقت شود، تا بتواند مورد علاقه کودکان قرار بگیرد. اسباب بازی دخترانه همان طور که از نام آن هم پیداست متناسب با خلق و خو و رفتارهای دختر بچه ها طراحی تولید می شوند، در این نوع از اسباب بازی ها از رنگ های جذاب و دخترانه استفاده می شود تا کودک به خوبی با آن ها ارتباط برقرار کند، اسباب بازی هایی مثل چرخ خیاطی، عروسک و وسایل آشپزخانه را می توان در شمار اسباب بازی دخترانه قرار داد، زیرا دختر بچه ها از همان ابتدای کودکی تمایل به بازی کردن نقش مادرانشان را دارند، و همیشه در تلاش هستند تا از آنان الگوبرداری کنند و در بازی هایشان استفاده کنند. برای اطلاع از قیمت اساب بازی دخترانه می توان به سایت های فروشگاهی معتبر اسباب بازی فروشی مراجعه کرد و در رابطه با نوع و قیمت این وسایل اطلاعات کافی کسب نمود.

فروش اسباب بازی های دخترانه

تنوع تولیدات در صنعت اسباب بازی سازی بسیار بالاست اما برخی از این تجهیزات بازی مانند بازی های فکری، گروه ورزشی، خلاقیت و آموزشی در بین تمام بچه ها مشترک می باشند و تنها راه تفکیک آن ها و جایگرفتن در گروه اسباب بازی دخترانه به رنگ های به کار رفته در آن ها بستگی دارد. افزایش خلاقیت، نوآوری، کمک به رشد فکری و افزایش اعتماد به نفش از مهمترین دستاوردهایی است که با خرید اسباب بازی دخترانه مناسب می توان به دست آورد و کودکان را در مسیر درست علایق و استعدادهایشان راهنمایی کرد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز از بزرگ ترین و محبوبترین مراکز فروش اسباب بازی دخترانه به قیمت مناسب و در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد، که با مراجعه به آدرس سایت آن می توان لیست تمام اسباب بازی ها را به تفکیک رده سنی و جنسیت مشاهده کرد، و به راحتی انواع اسباب بازی مورد علاقه خود را انتخاب نمود.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

                         

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 836
نمایش همه
علاقه مندی ها ()