سی تی اسکن دندان سعادت آباد، از جمله خدمات تصویربرداری دهان و دندان می باشد. برای تشخیص بیماری های نهفته دهان و دندان، نیاز به استفاده از دستگاه های جدید و مدرن عکس برداری می باشد که با آنها بتوان بیماری های نهفته دهان و دندان را تشخیص داد. در نتیجه تمام ساختار و بافت دندان ها را بر روی تصاویر سی تی اسکن و رادیوگرافی مشاهده نمود و در نتیجۀ آن مسیر تشخیص و درمان چنین بیماری ها را بیش از پیش بهبود ببخشید. در حقیقت استفاده از جدیدترین تکنولوژِ های روز دنیا به راحتی می تواند پزشکان را در مسیر درمان بیماران راهنمائی کند تا با کمترین هزینه، بهترین گزینه را برای درمان بیماری ها انتخاب نمایند. برای اطلاع از خدمات سی تی اسکن دندان در سعادت آباد  به سایت مراجعه نمایید. 

خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد

خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد شامل خدمات تصویربرداری دهان و دندان چون رادیگرافی داخلی و خارجی دهان چون رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی اُ پی جی، رایوگرافی سی بی سی تی، فوتوگرافی دندان، رادیوگرافی سفالومتری و غیره می باشند. هر کدام از این خدمات سی تی اسکن و رادیوگرافی دارای کاربرد اختصاصی می باشند که برای تشخیص بیماری های اختصاص به خود به کار برده می شوند. به عنوان مثال برای تشخیص و ارزیابی وضعیت استخوان های بین دندان از تصویربرداری بایت وینگ استفاده می شود که این نوع تصویر داری، نشانه های خاصی را از پوسیدگی و آسیب هایی که به دندان ها وارد شده است را نشان می دهد.

همچنین با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های پیشرفته سی تی اسکن دندان در سعادت آباد که قابلیت تصویربرداری کامل دندان ها و استخوان های فک را در مدت زمان کوتاه دارند، به راحتی می توان برخی از آسیب های پوسیدگی دندان های هر دو فک را ارزیابی نمود. در نتیجه متخصص دندانپزشک راحت تر می تواند آسیب هایی که به دندان ها وارد شده است را تشخیص دهد و سپس اقدام به درمان بیمار نماید.

دیگر مزایای استفاده از مرکز تصویربرداری سی تی اسکن دندان در سعادت آباد، این است که با استفاده از دستگاه های مدرن مخصوص، می توانند عملیات تصویربرداری استخوان های جمجمه و همچنین بافت نرم صورت را ثبت نمود که در نتیجۀ آن به راحتی می توان طرح های درمانی و جراحی ارتودنسی را انجام داد که در مصرف هزینه های مازاد جلوگیری می کند.

خدمات سی تی اسکن از جمله مهمترین شیوه های تشخیصی است که برای دندانپزشکان ضرورت دارد که در مراحلی از درمان بیمار، از آنها استفاده نمایند و به نوعی به بیماران گرفتن عکس های رادیوگرافی و اسکن تجویز می شود تا پس از مشاهدۀ آنها بتوانند نتیجۀ نهایی درمان را مشخص نمایند. برای انجام رادیوگرافی داخل دهانی به سایت مراجعه کنید.

هزینه سی تی اسکن دندان در سعادت آباد

لازم به ذکر است که هزینه خدمات سی تی اسکن دندان در سعادت آباد، متناسب با تعرفه های استاندارد وزارت بهداشت دریافت می شود. با توجه به تعدد بیماری های دهان و دندان و نیاز انسان ها به درمان های فک و صورت، بر اساس تشخیص دندانپزشک معالج، نیاز می شود که از مناسب ترین خدمات تشخیصی تصویربرداری استفاده نمائید تا به واسطۀ مشاهدۀ تصاویر بتوانند بهترین شیوۀ درمان را بر روی بیمار اجرا نمایند. بدین وسیله در زمان و هزینه صرفه جویی خواهند نمود. هر کدام از خدمات تصویربرداری دارای تعرفه های اختصاصی می باشند که مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت و درمان مشخص شده اند. برای آگاهی از هزینۀ هر کدام از خدمات سی تی اسکن دندان، می توانید با واحد مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل، یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ امور تصویربرداری و سی تی اسکن دندان سعادت آباد می باشد که به بروز ترین تجهیزات عکسبرداری فک و صورت مجهز می باشند.

 تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()