رادیولوژی دندان سعادت آباد، به عنوان یکی از مجموعه های متخصص در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری فک و صورت می باشد. با پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های عکسبرداری دندانپزشکی، تحول عظیمی در زمینۀ تشخیص و درمان بیماری های نهفتۀ دهان و دندان بسترسازی شده است و این مسئله به متخصصان دندانپزشک کمک نموده تا بتوانند با نگاهی دقیق و بررسی جامع، روش های درمانی خود را بر روی بیمار انجام دهند. مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد ، کلیۀ خدمات تصویربرداری و سی تی اسکن اختصاصی دندان و دهان و همچنین فک و صورت را به کلیه بیماران تهرانی و شهرستان ها ارائه می دهند.

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد شامل مجموعه ای خدمات تشخیصی بیماری های دهان و دندان می باشد که با استفاده از دستگاه های مدرن تصویربرداری چون رادیولوژی پری اپیکال یا PA، رادیولوژی بایت وینگ یا BW، رادیولوژی پانورامیک یا OPG، رادیوگرافی سفالومتری، رادیولوژی اکلوزال، سی تی اسکن دندان CBCT و فوتوگرافی دندان را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند. بدین وسیله می توانند مسیر درمان را بر اساس تشخیص های صورت گرفته انجام دهند و این چنین بهترین راهکار را برای درمان بیماری های دندان پیش گیرند.

در حال حاضر ضررت بررسی ناحیه فک و صورت به وسیله دستگاه های تصویربرداری، می تواند بیماری های نهفته دهان و دندان را که به ریشه های دندان، بافت استخوان و مفاصل استخوان دندان مرتبط می شوند را در فک بالا و پایین تشخیص داد و از جدیدترین متدهای درمان برای بهبود وضعیت بیمار استفاده گردد. هر کدام از خدمات تصویربرداری و رادیولوژی دندان در سعادت آباد تهران، منطبق بر استانداردهای بین المللی می باشد، ضمن آنکه بر اساس تجویز متخصصان دندانپزشک صورت می پذیرید.

با استفاده از دستگاه های رادیوگرافی، سرعت تشخیص پوسیدگی های اولیه میان دندان ها ساده تر از تشخیص خود دندانپزشک می باشد. به همین دلیل همواره پیش از اقدام به درمان دندان آسیب دیدۀ بیمار، تصویربرداری رادیولوژی OPG به بیمار پیشنهاد می شود تا بدین وسیله از میزان پوسیدگی و آسیبی که به دندان ها وارد شده است، آگاهی پیدا کنند و سپس مناسب ترین مراحل درمان را بر روی بیمار انجام دهند.

مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد

مرکز تخصص رادیولوژی دندان در سعادت آباد تهران با استفاده از کادر متخصص پزشکی مرتبط مدیریت می شود. چنین مجموعه هایی همواره مجهز به جدیدترین تجهیزاتی می باشند که با بهره گیری از آنها می توانند مسیر تشخیص بیماری های دهان و دندان را ساده تر از گذشته نمایند تا بتوانند درمان دهان و دندان بیمار را با اطمینان کامل پیش روی خود قرار دهند. همواره بخش های اکثر دندان که به ریشۀ دندان مربوط می شوند، به صورت نهفته می باشند که این مسئله ایجاب می کند که خدمات رادیولوژی و تصویربرداری دندان مورد استفاده قرار گرفته شود. بدین ترتیب با در اختیار داشتن نتایج دستگاه های مدرن انواع رادیوگرافی دندان ، دندانپزشکان متخصص می توانند بهترین گزینۀ درمان را برای بهبود وضعیت آسیب دیدگی بیمار به کار گیرند.

هزینه انجام رادیولوژی دندان سعادت آباد

هزینه انجام رادیولوژی دندان سعادت آباد متناسب با تعرفه های مصوب کارگروه درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت مشخص می گردد. بنابراین با مراجعه به مرکز معتبر رادیولوژی دندان، مطابق با نسخۀ دندانپزشک، از خدمات تصویربرداری استفاده نمائید که تعرفه های قانونی و مصوب را شامل می شوند. بیماری های لثه و دندان، آبسه های نهفته، مشاهده تاج دندان و استخوان های مرتبط نیز از دیگر مواردی می باشند که با استفاده از دستگاههای رادیولوژی و سی تی اسکن می توان تشخیص نوع بیماری را ساده تر نمود.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل، به عنوان معتبرترین مرکز تصویربرداری دندان در سعادت آباد فعالیت خود را آغاز نموده اند و از کادر متخصص و مجرب برای ادارۀ مرکز استفاده می کنند..

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1058
نمایش همه
علاقه مندی ها ()