محصولات شکستنی که در کارخانجات و صنایع تولید میشوند را باید تا زمانی که به فروشگاه و به دست مصرف کننده منتقل شوند به خوبی بسته بندی نمود تا آسیبی در حین انتقال به انها وارد نشود. پوشش های مختلفی برای بسته بندی محصولات شکستنی و اسیب پذیر تا کنون ابداع شده اند که میتوان به نایلون حبابدار از جمله نایلون هایی اشاره نمود که از حباب هایی بمنظور حفاظت هر چه بیشتر از محصولات بر روی خود برخوردار هستند. نایلون حبابدار با وزن کمی که دارد میتواند به خوبی محصول را در برابر برخورد اجسام محافظت کند و اجازه اسیب دیدن به آنرا ندهد. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار باکیفیت از طریق لینک اقدام نمایید.

 نایلون های حبابدار به عنوان یک پوشش نهایی برای بسته بندی محسوب نمیگردند و محصول بعد از بسته بندی با این پوشش باید مجددا داخل بسته بندی دیگری قرار گیرد. اما حفاظتی که نایلون حبابدار از محصول به عمل می آورد بی نظیر است و مشابه چنین حفاظتی را در هیچ یک از پوشش های بسته بندی نمیتوان یافت.  نه تنها محصولات کوچک بلکه محصولات بزرگی از جمله لوازم خانگی وجود دارند که میتوان با این نایلون ها به راحتی بسته بندی نمود.

نایلون حبابدار از بهترین پوشش ها برای اسباب کشی

نایلون های حبابدار را باید از جمله نایلون هایی نامید که نه تنها برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات بلکه برای اسباب کشی ها نیز میتوان استفاده کرد. مطمئنا شما هم بارها از نایلون های حبابدار برای اسباب کشی استفاده کرده اید و بخوبی میدانید که این پوشش تا چه حد میتواند از لوازم خانگی و وسایل شکستنی محافظت بعمل آورد. در صورتیکه وسایل به سطح و یا جسمی برخورد کنند هیچگونه آسیبی نخواهند دید و کاملا سالم باقی خواهند ماند مگر آنکه ضربه به حدی محکم باشد که دیگر نایلون  نتواند محافظتی را به عمل آورد. همچنین نایلون های حبابدار به دلیل اینکه قیمت کمی دارند به راحتی قابل خریداری هستند. با قیمت کمی میتوانید نایلون های حبابدار را خریداری کرده و انرا برای اسباب کشی مورد استفاده قرار دهید.

بسته بندی آسان محصولات با نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار از جمله پوشش های مناسب برای بسته بندی هستند که به راحتی بر روی محصول قرار میگیرند و اجرای آنها به راحتی صورت میگیرد. بسته بندی با نایلون حبابدار به روش های دستی و همچنین با دستگاه های مختلف انجام میشود که در روش های دستی نیازی به تخصص وجود ندارد و اپراتور و پرسنل فعال در مجموعه میتوانند با راحتی از آن برای بسته بندی استفاده کنند. با ساده ترین ابزارآلات میتوان بسته بندی با این پوشش را انجام داد و واحد های تولیدی کوچک نیازی به خرید دستگاه ها و تجهیزاتی به منظور بسته بندی نخواهند داشت. برای اطلاع از قیمت فروش نایلون های شیرینگ به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش انواع نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار در انواع مختلفی تولید و بفروش میرسند که فروشگاه ها و شرکت هایی نیز عرضه این نایلون ها را بصورت تخصصی انجام میدهند. البته برخی از فروشگاه ها نیز در کنار سایر محصولات خود این نایلون را بفروش میرسانند. خرید و فروش انواع نایلون حبابدار بصورت تخصصی این مزیت را ایجاد میکند تا مشتری بتواند با قیمت مناسب تری نایلون های حبابدار مورد نیاز خود را تهیه کند. یکی از فروشگاه هایی که میتوانید بهترین نوع نایلون حبابدار را از آن تهیه نمایید فروشگاه دریا پلاستیک میباشد که انواع نایلون متناسب با نیاز شما  و در سایز و ابعاد گوناگون را بفروش میرساند و با خرید از آن در هزینه های خود نیز صرفه جویی زیادی به عمل خواهید آورد. این مجموعه برای اینکه بتواند سراسر کشور را تحت پوشش خود در آورد اقدام به فروش غیر حضوری نیز نموده است و به راحتی میتوانید نایلون های حبابدار و دیگر محصولات مورد نیاز خود را از آن سفارش داده و در محل دریافت نمایید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 981
نمایش همه
علاقه مندی ها ()