یکی از انواع نایلون هایی که در صنعت بسته بندی کاربرد بسیار زیادی دارد نایلون شیرینگ میباشد. نایلون شیرینگ از جمله نایلون هایی است که در برابر حرارت واکنش پذیر میباشد و زمانی که در معرض حرارت قرار گیرد جمع شده و به خوبی سطح محصول را میپوشاند. نایلون شیرینگ میتواند محصول را بسته بندی و وکیوم کرده و  پوشش بسیار خوبی را برای ان ایجاد کند. نایلون شیرینگ از نایلون ها و پوشش های بسیار نازک است که این نازک بودن آن باعث شده  تا  کالا بعد از بسته بندی به خوبی قابل مشاهده باشد. نازک و شفاف بودن نایلون شیرینگ وزن آن را نیز تا حد زیادی کاهش داده است و در کل وزن کالا نیز بعد از بسته بندی تا حد زیادی کاهش یافته است. برای اطلاع از  قیمت نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه نمایید.

نایلون شیرینگ از مناسب ترین پوشش ها برای بسته بندی مواد غذایی

محصولات و مواد غذایی زیادی وجود دارند که در کارخانجات و یا کارگاه ها تولید  میشوند که برای بسته بندی آنها و بمنظور جلوگیری از فاسد شدن این مواد از نایلون شیرینگ استفاده میشود. نایلون شیرینگ بعد از حرارت دادن و جذب شدن بر روی محصول هیچ منفذی را برای ورود آب و یا رطوبت ایجاد نمیکند و همین عامل از مهمترین عوامل در فاسد نشدن مواد میباشد. مواد به هیچ وجه با بسته بندی انجام شده با نایلون شیرینگ فاسد نخواهند شد که از مزیت های بزرگ آم محسوب میگردد.

نایلون شیرینگ از کم هزینه ترین پوشش ها برای بسته بندی

بسته بندی یکی از مراحل پایانی تولید محصول در کارخانجات میباشد که معمولا شرکت ها و مجموعه های تولیدی همواره سعی دارند تا هزینه های خود را در این مرحله یعنی بسته بندی کاهش دهند که برخی پوشش ها در این بین وجود دارند که میتوانند هزینه ها ها را برای بسته بندی را کاهش دهند. یکی از انواع پوشش ها برای بسته بندی که البته جزو بسته بندی های شکیل محسوب نمیگردد و بیشتر جنبه حفاظت از محصول در برابر فاسد شدن را دارد نایلون شیرینگ است. نایلون شیرینگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به صورت رولی بفروش میرسد. میتوان تنها با یک رول از نایلون شیرینگ تعداد زیادی محصول را بسته بندی نمود که این هزینه ها را تا حد زیادی خواهد کاست.

نایلون شیرینگ و افزایش سرعت بسته بندی

نایلون شیرینگ ها میتوانند روند بسته بندی محصولات را تا حد زیادی تسریع کنند و دیگری نیازی به صرف زمان زیاد برای طی مراحل بسته بندی وجود نخواهد داشت. دستگاه هایی که برای شیرینگ زنی مورد استفاده قرار میگیرند نیز از سرعت بالایی برخوردار هستند که این موضوع در کنار رولی بودن شیرینگ میتواند سرعت بسته بندی را تا حد زیادی افزایش داده و بسته بندی تا حد زیادی تسهیل گردد. تعداد محصولاتی که با نایلون شیرینگ‌ بسته بندی میشوند بسیار بیشتر از محصولاتی هستند که با دیگر روش ها و پوشش ها مورد بسته بندی قرار میگیرند. برای خرید نایلون های حبابدار از طریق لینک اقدام نمایید.

نایلون شیرینگ و انعطاف پذیری بسیار بالای آن

پوشش های نازک نایلونی زیادی وجود دارند که میتوان برای بسته بندی انتخاب نمود اما نایلون های شیرینگ از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند که این انعطاف پذیری بالا جزو مزیت های آن محسوب میگردد و میتواند بخوبی سطح محصول را پوشانده و به آن جذب شود که مطمئنا هیچ یک از پوشش ها را نمیتوان یافت که از چنین قابلیتی برخوردار باشند. همنین قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالای این نایلون از پاره شدن آن در کشش های بسیار زیاد نیز جلوگیری میکند و اجازه اسیب رسیدن به نایلون را نمیدهد. این نایلون ها به حدی از خاصیت کشسانی بالا برخوردار هستند ک حتی با فشار بسار زیاد وارد شده نیز به هیچ وجه پاره نخواهند شد و کیفیت و حالت آنها به خوبی حفظ خواهد شد که باید گفت مزیت بزرگی برای آن محسوب میگردد. فروشگاه دریا پلاستیک در خدمت شماست.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()