سی بی سی تی دندان سعادت آباد از خدمات مهمی است که در جهت مرتفع نمودن اختلالات دهان و دندان به کار برده می شوند. همانطور که می دانید سلامتی دهان و دندان تأثیر بسزایی در سلامت جسمانی و همچنین روحیات افراد دارد. تنوع خدمات رادیولوژی دندان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیر نموده است و می توانیم شاهد انواع رادیوگرافی بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال، او پی جی، سفالومتری و همچنین CBCT باشیم. هر کدام از این روش های تشخیصی تصویربرداری در جهت بیماری های دندان مشخصی توسط دندانپزشک تجویز می شوند.

خدمات سی بی سی تی سعادت آباد

خدمات سی بی سی تی دندان در سعادت آباد  به بیمارانی که نیاز به تشخیص مشکلات نهفته دهان و دندان دارند، ارائه داده می شود. در واقع با استفاده از فناوری تصویربرداری سی بی سی تی دندان می توان تصاویر سه بعدی از نسوج نرم و سخت دندان ها انداخت که دارای اندازه و بزرگنمائی بزرگ می باشد و از ترکیب اسکن سطحی و همچنین اسکن سطحی و حجمی به صورت ماتریکس سه بعدی استفاده می نماید. در نتیجه نمایی کامل از آناتومیکی نسوج نرم و سخت صورت و جمجمه را نمایش می دهد. بنابراین متخصص دندانپزشک با مشاهدۀ عکس رادیولوژی می تواند تشخیص درستی از نوع بیماری نهفته دندان داشته باشد.

بیشترین موارد تجویز عکسبرداری سی بی سی تی دندان در سعادت آباد برای اختلالات ناشی از مشکلات ارتودنسی، مفاصل دندانی، ارزیابی شکل فک، سینوس، مجاری عصبی، تشخیص تومورهای فک و صورت، اختلالات ساختاری استخوان های فک، ارزیابی جراحی های ترمیمی و همچنین ایمپلنت دندان ها می باشد. در نتیجه دندانپزشک متخصص دیگر می تواند با مشاهدۀ تصویر سه بعدی از ساختار کلی دهان و دندان، تشخیص درستی از بیماری دندان فرد بیمار را داشته باشد و از مخازج هزینه های بیمار بکاهد.

در حال حاضر استفاده از خدمات تصویربرداری نسبت به گذشته افزایش یافته است چون دریافت خدمات زیبایی فک و صورت افزایش یافته است و این مسئله موجب شده است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرنی چون CBCT بتوانند به چنین اهدافی دست پیدا کنند و خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند. در نتیجه رضایتمندی بیماران را بیش از پیش به ارمغان آورده است و تحولی شگفت انگیزی در دنیای زیبایی دهان و دندان به ارمغان آورده اند.

نحوۀ تصویربرداری دستگاه سی بی سی تی دندان

نحوۀ تصویربرداری دستگاه سی بی سی تی دندان به این شکل است که دستگاه با زاویۀ 360 درجه به دور سر چرخیده می شود و پس از عکسبرداری های متوالی، عکس ها در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و در نهای یک تصویر سه بعدی از دهان و دندان بیمار را ترسیم می کند. لازم به ذکر است که در هر دور چرخش دستگاه به دور سر، حدود 150 الی 200 تصویر ثبت می گردد که دو بعدی می باشند که پس از اینکه در کنار یکدیگر قرار گرفته شدند، یک تصویر کلی سه بعدی را در دسترس متخصص دندانپزشک قرار می دهد. برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی CBCT به سایت مراجعه کنید.

هزینه های سی بی سی تی سعادت آباد

هزینه های سی بی سی تی دندان سعادت آباد بر مبنای تعرفه های مشخص وزارت بهداشت و درمان می باشد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بر طبق قوانین و ضوابط، مطابق با استانداردها، هزینۀ تصویربرداری دندان را پرداخت می کنید. لازم به ذکر است که عکسبرداری سه بعدی دندان در صورتی تجویز می شود که بیماری های نهفتۀ فرد، داخل تصاویر رادیولوژی دو بعدی قابل تشخیص نباشد. همچنین برخی از خدمات دندانپزشکی که شامل ایمپلنت، ارتودنسی و تشخیص تومور داخل فک حتماً نیاز به این نوع تصویربرداری دارند. 

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل، به عنوان یکی از مراکز تصویربرداری مدرن و پیشرفته در سعادت آباد می باشد که با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه های عکس برداری، امکان تصویربرداری سه بعدی CBCT را برای بیماران فراهم نموده است.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 976
نمایش همه
علاقه مندی ها ()